W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Dostawa niszczarek biurowych

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:3040-7.262.93.2022
  • Data rozpoczęcia: 26.10.2022
  • Data zakończenia: 02.11.2022
  • Jednostka publikująca:Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
  • Opis zamówienia:Prokuratura Okręgowa w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty na: „Dostawę niszczarek biurowych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia (wzór umowy).

Materiały

1. Zaproszenie
1​_Zaproszenie.pdf 0.08MB
2. zał. 1 - formularz oferty cenowej
2​_zał​_1​_-​_formularz​_oferty​_cenowej.docx 0.02MB
3. zał. 2 - wzór umowy
3​_zał​_2​_-​_wzór​_umowy.pdf 0.07MB
4​_Modyfikacja1
4​_Modyfikacja1.pdf 0.06MB
zawiadomienie​_93
zawiadomienie​_93.pdf 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.10.2022 15:43 Piotr Lipnacki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Lipniacki/Beata Sajniak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa niszczarek biurowych 3.0 08.11.2022 15:35 Krzysztof Kurant
Dostawa niszczarek biurowych 2.0 28.10.2022 10:21 Krzysztof Kurant
Dostawa niszczarek biurowych 1.0 26.10.2022 15:43 Piotr Lipnacki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}