W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostęp do informacji publicznej

Podstawowe informacje o działalności Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. w Cieszynie są zamieszczone w serwisie informacyjnym szkoły oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub centralnym repozytorium, jest udostępniana na wniosek

Wypełniony wniosek można przesłać:

  • pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@psmcieszyn.pl
  • listownie na adres:
    Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st.
    ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn
  • za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /PSM_Cieszyn_0902/skrytka

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - DOC
wiosek​_o​_udostepnienie​_danych.docx 0.01MB
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - PDF
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji​_publicznej.pdf 0.03MB

Podstawa prawna

Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 23 marca 2022 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o dostępie do informacji publicznej Dz.U. 2022 poz. 902

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.01.2023 10:00 Krzysztof Kasprzyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sławomir Machała
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostęp do informacji publicznej 1.0 05.01.2023 10:00 Krzysztof Kasprzyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}