W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu peryferyjnego

  • Status zamówienia: Anulowane
  • Numer zamówienia:PSM.26.2.2023
  • Data rozpoczęcia: 02.10.2023
  • Data zakończenia: 13.10.2023
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Zapytanie o cenę
  • Opis zamówienia:Zakup oraz dostawa sprzętu peryferyjnego na potrzeby pracy w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją jako wyposażenie dla stanowisk obsługi kancelaryjnej.

Materiały

Zapytanie ofertowe
zapytanie​_ofertowe.pdf 0.18MB
Formularz ofertowy
zapytanie​_ofertowe​_zał​_1.pdf 0.21MB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zapytanie​_ofertowe​_zał2.pdf 0.19MB
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
zał​_nr​_3​_zgoda.pdf 0.57MB
Zał. 2a
zał​_2a.pdf 0.16MB
Informacja o unieważnieniu
informacja​_o​_unieważnieniu.pdf 0.31MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.10.2023 14:05 Dorota Kaczmarczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dorota Kaczmarczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup i dostawa sprzętu peryferyjnego 4.0 13.10.2023 13:16 Dorota Kaczmarczyk
Zakup i dostawa sprzętu peryferyjnego 3.0 04.10.2023 10:44 Dorota Kaczmarczyk
Zakup i dostawa sprzętu peryferyjnego 2.0 04.10.2023 10:42 Dorota Kaczmarczyk
Zakup i dostawa sprzętu peryferyjnego 1.0 02.10.2023 14:05 Dorota Kaczmarczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}