W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostęp do informacji publicznej

Podstawowe informacje o działalności PSM I stopnia im. W. z Szamotuły są zamieszczone w serwisie informacyjnym szkoły oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub centralnym repozytorium, jest udostępniana na wniosek

Wypełniony wniosek można przesłać:

    pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@psmszamotuly.art.pl
    listownie na adres:
    PSM I stopnia im. Wacława z Szamotuł
    ul. 3 Maja 8
    64-500 Szamotuły
    za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /PSM_Szamotuly0506/SkrytkaESP


Podstawa prawna

Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 23 marca 2022 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o dostępie do informacji publicznej Dz.U. 2022 poz. 902

Materiały

Wniosek o udostepnienie informacji publicznej
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji​_publicznej.pdf 0.50MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.12.2022 11:18 Lucyna Springer
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Olga Siejna-Bernady
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostęp do informacji publicznej 1.0 13.12.2022 11:18 Lucyna Springer

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}