W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi I wnioski

W Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Brzezinach przyjmowanie skarg i wniosków odbywa się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.05.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Brzezinach przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki w godzinach 14.00 – 15.30 oraz w środy w godzinach 9.00 – 11.00.

Sekretariat Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Brzezinach pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.05.

 

Skargi i wnioski w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Brzezinach przyjmuje i koordynuje rozpatrywanie Pani Katarzyna Czajkowska zatrudniona na stanowisku starszego asystenta w Sekcji Higieny Środowiska..

W czasie nieobecności Pani Katarzyny Czajkowskiej skargi przyjmuje Pani Magdalena Ziółczyk zatrudniona na stanowisku stażysty.


Skargi i wnioski przyjmowane są w formie:

- pisemnej,

- telegraficznej,

- faksu,

- poczty elektronicznej,

- ustnie do protokołu.


Protokół przyjęcia ustnej skargi lub wniosku zawiera:

- datę przyjęcia skargi lub wniosku,

- imię i nazwisko bądź nazwę wnoszącego,

- adres zgłaszającego,

- zwięzły opis treści sprawy,

- podpisy wnoszącego skargę lub wniosek i przyjmującego zgłoszenie.


Na żądanie wnoszącego przyjmujący skargi i wnioski potwierdza złożenie skargi lub wniosku.


Rozpatrywanie skarg i wniosków:
 

Skargi i wnioski bez imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego (anonimy) pozostawia się bez rozpoznania.

Jeżeli Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Brzezinach nie jest właściwy do rozpatrzenia skargi lub wniosku, odpis skargi lub wniosku przesyła w ciągu 7 dni właściwemu organowi i zawiadamia o tym wnoszącego skargę lub wniosek.

Skargi lub wniosku nie rozpoznaje się, jeżeli wnoszący nie uzupełni skargi lub wniosku bądź nie złoży wyjaśnień, w terminie 7 dni od otrzymania wezwania.

Jeżeli rozpatrzenie skargi lub wniosku wymaga uprzedniego zbadania i wyjaśnienia sprawy, w sprawie zbiera się niezbędne materiały.

Skargę i wniosek załatwia się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.

O sposobie załatwienia skargi i wniosku zawiadamia się wnoszącego skargę lub wniosek.

Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi i wniosku powinno zawierać: oznaczenie organu, od którego pochodzi, wskazanie, w jaki sposób skarga lub wniosek zostały załatwione, podpis z podaniem imienia i nazwiska oraz stanowiska służbowego. Zawiadomienie o odmownym załatwieniu skargi lub wniosku powinno zawierać ponadto uzasadnienie faktyczne i prawne.


Skargi i wnioski dotyczące działalności Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Brzezinach należy kierować do Łódzkiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego na adres:


Łódzki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny
ul. Wodna 40
90-046 Łódź
 

W postępowaniu dotyczącym skarg i wniosków stosuje się przepisy art. 221 – 259 Kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.11.2020 10:27 administrator gov.pl
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dominik Ostrowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi I wnioski 2.0 28.06.2022 09:30 Dominik Ostrowski
Skargi I wnioski 1.0 13.11.2020 10:27 administrator gov.pl

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}