W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Skargi i wnioski

1. Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r., Nr 5, poz. 46).

2. Przyjmowanie obywateli w sprawie skarg i wniosków:

PPIS w Gryficach skargi i wnioski od interesantów przyjmuje w poniedziałki w godzinach od 9.00.00 do 10.00 oraz od 15.00 do 16.00.

Interesanci w sprawie skarg i wniosków przyjmowani są przez wyznaczonych pracowników PSSE Gryfice od poniedziałku do piątku w godzinach 7.25 -15.00.

3. Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw. Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

Skargi i wnioski można składać w interesie własnym, innych osób, a także w interesie publicznym.

Dla wniesienia skargi lub wniosku w interesie innej osoby wymagana jest jej zgoda.

Skargi i wnioski muszą zawierać:

imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego

adres wnoszącego

· Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania. Skargi i wnioski mogą być wnoszone w następującej formie:

· pisemnie

· pocztą elektroniczną

· za pośrednictwem platformy e –PUAP, e -doręczenie

· ustnie do protokołu

4. Terminy załatwiania skarg i wniosków:

Skargi (wnioski) Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gryficach załatwia bez zbędnej zwłoki, jednakże, gdy skarga (wniosek) wymaga uzgodnień lub przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego oraz badania akt – załatwiana jest w terminie 1 miesiąca od daty otrzymania. Skargi (wnioski) szczególnie skomplikowane załatwiane są nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania wyjaśniającego.

5. Tryb odwoławczy:

Organem sprawującym nadzór nad Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Gryficach jest Zachodniopomorski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Szczecinie, ul. Spedytorska 6/7, 70-632 Szczecin.

Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.06.2021 21:03 Artur Kubiak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Beata Soja
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 9.0 16.04.2025 15:03 Krzysztof Pożarycki
Skargi i wnioski 8.0 15.02.2024 17:17 Krzysztof Pożarycki
Skargi i wnioski 7.0 15.02.2024 17:16 Krzysztof Pożarycki
Skargi i wnioski 6.0 15.02.2024 17:14 Krzysztof Pożarycki
Skargi i wnioski 5.0 15.02.2024 17:07 Krzysztof Pożarycki
Skargi i wnioski 4.0 23.06.2023 19:34 Krzysztof Pożarycki
Skargi i wnioski 3.0 29.12.2022 17:26 Artur Kubiak
Skargi i wnioski 2.0 13.09.2022 21:20 Artur Kubiak
Skargi i wnioski 1.0 15.06.2021 21:03 Artur Kubiak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}