W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakres zadań

  • zarządzanie nieruchomością, zapewnienie właściwego stanu technicznego budynku, instalacji oraz wyposażenia,
  • prowadzenie ewidencji wniosków o zamówienia publiczne składanych przez komórki organizacyjne,
  • współpraca z Sekcją Ekonomiczną przy planowaniu kosztów,
  • prowadzenie postępowań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wewnętrznych w zakresie wyłaniania wykonawców,
  • prowadzenie ewidencji umów zawartych z wykonawcami,
  • nadzór nad realizacją umów i zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane,
  • kontrola merytoryczna rachunków i faktur,
  • zabezpieczenie właściwej obsługi w zakresie ochrony mienia i utrzymania czystości w budynku oraz wokół posesji,
  • koordynacja wykorzystania służbowych środków transportu oraz gospodarka biletami komunikacji miejskiej,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z eksploatacją służbowych środków transportu,
  • prowadzenie gospodarki środkami ochrony osobistej, materiałami biurowymi, środkami przeznaczonymi do utrzymania czystości, materiałami eksploatacyjnymi,
  • prowadzenie gospodarki odpadami,
  • zapewnienie łączności: telefonicznej, faksowej, elektronicznej, radiowej,
  • ewidencjonowanie i aktualizacja składników majątku ruchomego,
  • sporządzanie dowodów w zakresie ruchu środków trwałych,
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych, współudział w okresowych inwentaryzacjach oraz nadzór nad właściwym użytkowaniem składników majątku ruchomego,
  • nadzór nad realizacją usług pocztowych i kurierskich,
  • obsługa sekretariatu i kancelarii,
  • organizacja bieżących i okresowych napraw urządzeń elektronicznych, sprzętu technicznego, biurowego i posiadanych instalacji,
  • sprawowanie nadzoru nad użytkowaniem systemów informatycznych,
  • współudział w tworzeniu stron internetowych i ich aktualizacja,
  • prowadzenie archiwum zakładowego,
  • organizowanie działalności socjalnej w oparciu o przepisy ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • planowanie i koordynowanie zadań dotyczących zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej,
  • współpraca z podmiotami realizującymi zadania związane z zarządzaniem kryzysowym i obroną cywilną,
  • zapewnienie właściwej ochrony przeciwpożarowej,
  • realizowanie łączności Radiowej Sieci Koordynacji Ratownictwa oraz Platformy Operacyjnej Zarządzania Kryzysowego woj. dolnośląskiego;
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 13:59 Maciej Majchrzak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jan Ilków
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakres zadań 1.0 25.10.2021 13:59 Maciej Majchrzak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}