W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakres zadań

  1. prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników w Powiatowej Stacji,
  2. kompletowanie i przechowywanie akt osobowych pracowników,
  3. przygotowywanie legitymacji służbowych, upoważnień do kontroli, upoważnień do nakładania mandatów i innych upoważnień tematycznych oraz prowadzenie ich rejestrów,
  4. przygotowywanie umów – zlecenia z własnymi pracownikami,
  5. prowadzenie rocznych kart ewidencji czasu pracy dla poszczególnych pracowników,
  6. prowadzenie ewidencji pracowników zatrudnionych, zwalnianych, pracowników posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych, wyjazdów służbowych pracowników Powiatowej Stacji, wydanych legitymacji służbowych,
  7. kontrola dyscypliny pracy w Powiatowej Stacji,
  8. opracowywanie rocznych planów urlopów wypoczynkowych,
  9. ustalanie uprawnień pracowniczych do urlopów wypoczynkowych, wychowawczych, macierzyńskich, rodzicielskich, dodatków za wysługę lat, nagród jubileuszowych, odpraw pieniężnych i innych uprawnień wynikających z przepisów szczególnych,
  10. pomoc pracownikom w załatwianiu spraw związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę lub rentę,
  11. sporządzanie sprawozdań na potrzeby Głównego Urzędu Statystycznego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu oraz innych jednostek – w zależności od potrzeb,
  12. przygotowywanie informacji/deklaracji w zakresie PFRON,
  13. kierowanie pracowników na badania profilaktyczne,
  14. sporządzanie i aktualizacja Regulaminu Pracy i Regulaminu Wynagradzania;
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 14:04 Maciej Majchrzak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Matuszak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakres zadań 1.0 25.10.2021 14:04 Maciej Majchrzak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}