W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakres zadań

  1. weryfikacja przedstawionych projektów zarządzeń Dyrektora Powiatowej Stacji i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Legnicy zgodnie z przepisami prawa i zasadami techniki prawodawczej,
  2. prowadzenie rejestrów zarządzeń Dyrektora Powiatowej Stacji i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Legnicy,
  3. prowadzenie na serwerze Powiatowej Stacji wykazu aktualnie obowiązujących zarządzeń, poleceń służbowych,
  4. sporządzanie zbiorczych opracowań i informacji dotyczących między innymi oceny stanu sanitarnego miasta i bezpieczeństwa sanitarnego powiatu legnickiego,
  5. prowadzenie i aktualizacja dokumentacji organizacyjnej Powiatowej Stacji (Regulamin Organizacyjny, Statut, Regon, Wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, itp.),
  6. katalogowanie i gromadzenie pism urzędowych o charakterze wytycznych, zaleceń, przepisów,
  7. nadzór nad prowadzeniem: rejestru postanowień, centralnego rejestru decyzji administracyjnych, rejestru jednorazowych upoważnień do kontroli oraz książki kontroli zewnętrznych,
  8. koordynowanie działań związanych z obsługą programu CRONSOR przez pracowników PSSE,
  9. koordynowanie działań związanych z Planem Zasadniczych Zamierzeń Powiatowej Stacji,
  10. sporządzanie informacji z działalności podstawowej,
  11. prowadzenie nadzoru nad poprawnością dokumentacji źródłowej do sporządzania sprawozdań statystycznych,
  12. prowadzenie sprawozdawczości statystycznej w zakresie działalności Powiatowej Stacji w danym roku kalendarzowym,
  13. gromadzenie planów zewnętrznych kontroli kompleksowych i problemowych oraz protokołów z tych kontroli,
  14. sporządzanie kwartalnych grafików kontaktów telefonicznych w ramach Zarządzania Kryzysowego,
  15. potwierdzanie e-mailem lub telefonicznie łączności z Wojewódzką Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną we Wrocławiu,
  16. współudział w tworzeniu i aktualizacji strony internetowej w ramach Biuletynu Informacji Publicznej,
  17. prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z udziałem pracowników w naradach, szkoleniach i kursach,
  18. sporządzanie na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych, wykazu potrzeb szkoleniowych na dany rok w zakresie szkoleń zewnętrznych oraz prowadzenie rejestru szkoleń zewnętrznych,
  19. sporządzanie i aktualizacja wykazu rejestrów prowadzonych w Powiatowej Stacji,
  20. sporządzanie, na podstawie informacji z komórek organizacyjnych, planów pracy działalności merytorycznej oraz korekt do tych planów w zakresie budżetu zadaniowego,
  21. sporządzanie kart ewaluacji służących do oceny efektywności i skuteczności realizacji planów w układzie zadaniowym, na podstawie mierników stopnia realizacji celów oraz dokonywanie oceny skuteczności na poziomie produktu i rezultatu,
  22. sporządzanie informacji z wykonania mierników budżetu zadaniowego w zakresie działalności komórek merytorycznych,
  23. prowadzenie rejestrów: skarg i wniosków załatwianych bezpośrednio i przekazanych do załatwienia według właściwości; petycji załatwianych we własnym zakresie i przekazanych według właściwości oraz sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej skarg, wniosków i petycji;
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 14:01 Maciej Majchrzak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Monika Łupkowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakres zadań 1.0 25.10.2021 14:01 Maciej Majchrzak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}