W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja Administracyjno-Techniczna

Do zadań Sekcji Administracyjno-Technicznej w szczególności należy:

  1. prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  2. opracowywanie planów w zakresie wydatków i dochodów;
  3. prowadzenie ewidencji uruchomionych środków zgodnie z planem;
  4. przyjmowanie wszelkich rachunków za dostawy, roboty i usługi i inne;
  5. kontrola wszystkich operacji gotówkowych i bezgotówkowych i sprawdzania ich pod względem formalno-rachunkowym;
  6. sporządzanie sprawozdań w zakresie wydatków i dochodów;
  7. prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej w zakresie budżetu stacji;
  8. sporządzanie bilansu rocznego w zakresie budżetu jednostki;
  9. sporządzanie list płatniczych, naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego oraz rozliczanie składek ZUS;
  10. prowadzenie kart wynagrodzeń;
  11. prowadzenie księgowości materiałowej;
  12. kontrola dokumentów zapewniających właściwy przebieg operacji gospodarczych;
  13. bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości umożliwiające terminowe przekazywanie rzetelnych informacji w zakresie rozliczeń finansowych, oraz terminowe sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości;
  14. planowanie i wykonywanie budżetu dochodów własnych, rozliczanie i sprawozdawczość w tym zakresie;
  15. zapewnienie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych;
  16. terminowe ściąganie należności i dochodów, roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań;
  17. prowadzenie zasiłków z funduszu płac i ubezpieczeń społecznych;
  18. prowadzenie rachunku i wszelkich operacji związanych z zakładowym funduszem świadczeń
    socjalnych.
  19. gromadzenie informacji dotyczących stanu sanitarno-epidemiologicznego celem utworzenia „banku danych" dotyczącego spraw sanitarno-epidemiologicznych i innych informacji przydatnych w ochronie zdrowia ludności;
  20. opracowywanie zbiorczych planów, materiałów statystycznych i sprawozdawczych stosownie do programu badań statystycznych statystyki publicznej i przekazywanie do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie;
  21. współudział w organizowaniu narad szkoleniowych dla pracowników stacji;
  22. prowadzenie dokumentacji i wydawanie bloczków dotyczących postępowania mandatowego;
  23. zbieranie danych statystycznych i opracowywanie ogólnych sprawozdań z działalności stacji na podstawie materiałów opracowanych przez jej komórki organizacyjne;
  24. współpraca z innymi instytucjami w zakresie zbierania i gromadzenia danych statystycznych
  25. realizowanie obsługi administracyjno – gospodarczej i informatycznej stacji;
  26. realizowanie dostaw i usług zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm. );
  27. współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie;
  28. prowadzenie spraw związanych z reprezentowaniem Skarbu Państwa w odniesieniu do nieruchomości będących w zarządzie stacji;
  29. zaopatrywanie komórek organizacyjnych w pieczęcie i stemple oraz prowadzenie ich ewidencji;
  30. realizowanie zadań związanych z prowadzeniem kompleksowej ewidencji wyposażenia oraz inwentaryzacją ciągłą środków trwałych i wyposażenia;
  31. obsługa kancelaryjna stacji i prowadzenie składnicy akt;
  32. rozbudowa i obsługa sieci informatycznej;
  33. obsługa serwisowa sprzętu komputerowego;
  34. zarządzanie stroną internetową www i jej aktualizacja;
  35. prowadzenie szkoleń mających na celu podnoszenie kwalifikacji pracowników w zakresie obsługi programów komputerowych;
  36. zapewnienie bezpiecznego połączenia internetowego i ochrony danych, zawartych w systemach komputerowych przed infekcją wirusów
{"register":{"columns":[]}}