W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja Ekonomiczno – Finansowa

Do zadań Sekcji Ekonomiczno - Finansowej w szczególności należy:

  1. prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  2. opracowywanie planów w zakresie wydatków i dochodów;
  3. prowadzenie ewidencji uruchomionych środków zgodnie z planem;
  4. przyjmowanie wszelkich rachunków za dostawy, roboty i usługi i inne;
  5. kontrola wszystkich operacji gotówkowych i bezgotówkowych i sprawdzania ich pod względem formalno-rachunkowym;
  6. sporządzanie sprawozdań w zakresie wydatków i dochodów;
  7. prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej w zakresie budżetu stacji;
  8. sporządzanie bilansu rocznego w zakresie budżetu jednostki;
  9. sporządzanie list płatniczych, naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego oraz rozliczanie skła-dek ZUS;
  10. prowadzenie kart wynagrodzeń;
  11. prowadzenie księgowości materiałowej;
  12. kontrola dokumentów zapewniających właściwy przebieg operacji gospodarczych;
  13. bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości umożliwiające terminowe przekazywanie rzetelnych informacji w zakresie rozliczeń finansowych, oraz terminowe sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości;
  14. planowanie i wykonywanie budżetu dochodów własnych, rozliczanie i sprawozdawczość w tym zakresie;
  15. zapewnienie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych;
  16. terminowe ściąganie należności i dochodów, roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań;
  17. prowadzenie zasiłków z funduszu płac i ubezpieczeń społecznych;
  18. prowadzenie rachunku i wszelkich operacji związanych z zakładowym funduszem świadczeń
    socjalnych.
{"register":{"columns":[]}}