Oferta pracy na stanowisko Księgowy
EK.210.8.2025
Oferta pracy – Stanowisko: Księgowy
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nidzicy, poszukuje osoby na stanowisko – Księgowego
Nazwa stanowiska pracy : Księgowy
Wymiar czasu pracy : 1,0 etatu
Forma zatrudnienia – umowa o pracę
Termin rozpoczęcia pracy: grudzień 2025 roku
Miejsce wykonywania pracy: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nidzicy,
ul. Żeromskiego 8 13-100 Nidzica
Wymagania niezbędne:
– obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,
– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
– brak prawomocnego wyroku skazującego za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
– znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków księgowego,
– spełnienie jednego z poniższych warunków:
-
- ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej3-letniej praktyki w księgowości,
- ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej
i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, - posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Wymagania dodatkowe:
– znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
– znajomość ustawy o rachunkowości,
– znajomość rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
– znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
– znajomość przepisów dotyczących zatrudniania i wynagradzania w państwowych jednostkach budżetowych będących podmiotami leczniczymi,
– znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
– znajomość przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych,
– znajomość kodeksu pracy,
– znajomość pakietu Microsoft Office,
– biegła umiejętność obsługi komputera,
– minimum 3-letnie doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych,
– znajomość obsługi programów i platform internetowych a w szczególności: TREZOR, NBE, Progman Finanse Premium, e-PFRON, JPK_WEB, EZD RP A,
– umiejętność planowania finansowego i analizy stopnia realizacji tego planu,
– umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych,
– samodzielność działania i kreatywność,
– umiejętność komunikowania się,
– zdolność analitycznego myślenia oraz pracy w sytuacjach stresowych,
– odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja czasu pracy,
– umiejętność zarządzania zespołem,
– obowiązkowość, sumienność i dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty:
– CV, podanie o pracę, list motywacyjny,
– kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
– kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
– dokumenty poświadczające staż pracy,
– oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (załącznik poniżej) ,
– oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe (załącznik poniżej),
– oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik poniżej),
– kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Zgłoszenia prosimy dostarczać z dopiskiem „ Aplikacja na stanowisko księgowego”
- pocztą tradycyjną na adres:
Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Nidzicy
ul. Żeromskiego 8
13-100 Nidzica
- osobiście do siedziby PSSE w Nidzicy, ul. Żeromskiego 8 w godzinach od 8.00 do 14.00
- drogą mailową na adres psse.nidzica@sanepid.gov.pl.
Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem lub podpisem elektronicznym.
Termin składania ofert upływa dnia 05 grudnia 2025 r. do godz. 14:00.
Inne informacje:
Zgodnie z Ustawą o Państwowej Inspekcji Sanitarnej z dnia 14 marca 1985 r. (tekst jedn. Dz.U. z 2024 roku poz. 416) pracownik Państwowej Inspekcji Sanitarnej, bez zgody właściwego państwowego inspektora sanitarnego, nie może:
- prowadzić działalności gospodarczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 236 ze zm.), a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności;
- wykonywać dodatkowych zajęć zarobkowych. Prowadzenie działalności gospodarczej, zarządzanie taką działalnością lub bycie przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności albo wykonywanie dodatkowych zajęć zarobkowych nie może pozostawać w sprzeczności z obowiązkami pracownika lub wywoływać podejrzenia o jego stronniczość lub interesowność.
PSSE w Nidzicy zapewnia:
– wynagrodzenie wg X kategorii zaszeregowania zgodnej z rozporządzeniem
w sprawie warunków wynagradzania za pracę pracowników podmiotów leczniczych działających w formie jednostki budżetowej (tekst jedn. Dz.U. z 2025 roku poz. 518 ze zm.),
– dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
– nagrody jubileuszowe,
– dodatek za wysługę lat od 5 lat do 30 lat,
– dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy monitorze ekranowym,
– możliwość skorzystania z oferty ubezpieczeń grupowych,
– udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
– możliwość korzystania z zasobów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
PSSE w Nidzicy jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej PSSE w Nidzicy.
Dokumenty, które wpłyną lub zostaną złożone do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Nidzicy po terminie nie będą rozpatrywane.
Jedocześnie informujemy, iż CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji nie są przechowywane.
Po zakończeniu rekrutacji oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 625 20 81.
Materiały
Oferta pracy na stanowisko KsięgowyOferta_pracy_na_stanowisko_Księgowy_.pdf 0.72MB Oświadczenia do oferty pracy - Księgowy
Oświadczenia_oferta_Księgowy.doc 0.04MB