Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z organizacją konferencji
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 , art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzania danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), zwane dalej „RODO”, informujemy o sposobie i celu, w jakim przetwarzamy Państwa dane
osobowe, a także prawie do ochrony danych:
1. Administratorem Pani/Pana danych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
w Piasecznie ul. Dworska 7, 05-510 Chylice reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora
Sanitarnego w Piasecznie/Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Piasecznie.
Z administratorem można kontaktować się:
• listownie: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Piasecznie, ul. Dworska 7, 05-510 Chylice,
przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) na platformie ePUAP
pod adresem /pssepiaseczno/SkrytkaESP, przez E-doręczenia: AE:PL-25767-69321-JFUEH-29
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem
adresu e-mail: piotr.pawelec@sanepid.gov.pl.
Do Inspektora Ochrony Danych należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Państwa danych
przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Piasecznie, w tym realizacji Pani/Pana praw;
3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu:
• rejestracji na Konferencję i kontaktu z uczestnikami w ramach czynności organizacyjnych poprzedzających
wydarzenie - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest wykonanie umowy, której
przedmiotem jest udział w konferencji (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
• zachowanie podczas Konferencji środków bezpieczeństwa związanych z listą uczestników – podstawą
prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu
Administratora. W takim przypadku prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest zapewnienie
bezpieczeństwa podczas Konferencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
• nawiązania kontaktu z uczestnikami Konferencji – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność
przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
Administratora. W takim przypadku prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest kontakt
z uczestnikami Konferencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
• prowadzenie statystyk i raportów oraz archiwizacja na potrzeby wewnętrzne Administratora związane
z liczbą uczestników wydarzeń - podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania
do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora. Prawnie
uzasadnionym interesem Administratora jest prowadzenie statystyk i raportów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
• dochodzenie lub obrona przed roszczeniami związanymi z organizacją Konferencji – podstawą prawną
przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu
Administratora. Prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest w tym przypadku możliwość ustalenia,
dochodzenia lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
• w celu realizacji zadań z zakresu działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej – organizacja/udział
w konferencji, w tym upublicznienie wizerunku na stronie internetowej i Facebook PSSE Piaseczno
i w lokalnych mediach. (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Podstawa prawna przetwarzania danych wynika
w szczególności z ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji zadania, lecz nie krócej
niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa lub do momentu
zgłoszenia przez Państwa wniosku:
• o ich usunięcie, ograniczenie przetwarzania, sprzeciwu wobec ich przetwarzania lub ich przenoszenia,
• w celu ustalenia dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – do czasu przedawnienia roszczeń zgodnie
z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego,
• do czasu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora,
• do czasu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych osobowych wynikającego z powszechnie
obowiązujących przepisów prawa polskiego.
5. Podane dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje
upoważnione na mocy prawa (sądy, policja); Dostęp do danych osobowych będą posiadać pracownicy
administratora, którzy muszą przetwarzać dane osobowe w związku z realizacją obowiązków służbowych.
6. Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
• prawo dostępu do swoich danych osobowych;
• prawo żądania sprostowania niedokładnych danych osobowych oraz uzupełnienia niekompletnych danych
osobowych;
• prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych; Prawo to nie przysługuje w szczególności,
gdy przetwarzanie danych jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego takiego
przetwarzania na mocy obowiązujących przepisów prawa lub do wykonania zadania publicznego;
• prawo do żądania ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych;
• prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych, ze względu na Państwa
szczególną sytuację, w przypadkach, gdy przetwarzamy Państwa dane w związku z naszym prawnie
uzasadnionym interesem, w tym wykonania zadania publicznego;
• prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
7. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane poza EOG.
8. Państwa Dane nie będą profilowane.