W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Skargi i wnioski

Podstawa prawna:    

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (jt Dz.U. z 2023 poz.775 z późn. zm.)

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji rozstrzygającej skargę i zastosowanie (Dz. U. z 2002 r., Nr 5, poz. 46).         

Przyłączone w sprawie skargi i stosowane: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Policach przyjmuje interesantów w sprawie skargi i dotyczy każdego poniedziałku w godz. 15:00-16:00.

Sprawy mogą być w następstwie nienależyte lub nienależyte do obowiązków przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praw organów lub interesów związanych z nimi, a także zaangażowanie lub biurokratyczne załatwianie spraw.

Rozwiązanie może obejmować kwestie ulepszenia organizacji,  zastosowania prawrządności, usprawnienia pracy i rozszerzenia nadużycia, ochrony  treści, wykorzystania przez użytkowników.

Skargi i wnioski można uwzględnić w interesie własnym, innych osób, a także w interesie publicznym.

Dla wniesienia skargi lub wniosku w interesie Inna osoba wymagana jest jej zgoda.
 

Skargi i wnioski obejmują:

  • imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego;
  • adres wnoszącego;

Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adres wnoszący dane bez rozpoznania.

 

Skargi i wnioski, które można zastosować, zawierają:

  • pisemnie;
  • telegraficznie;
  • za pomoc dalekopisu;
  • telefaks;
  • być dostępne;
  • ustnie zrób;
  • platforma elektroniczna ePUAP.

Terminy załatwiania skargi i rozwiązania:

Skargi (wnioski) Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Policach załatwia bez zbędnych opóźnień, sprawa, gdy skarga (wniosek) wymaga uzgodnienia lub postępowania wyjaśnionego oraz badania akt – załatwiana jest w terminie 1 miesiąca od daty otrzymania. Skargi (wnioski) szczególnie załatwiane są nie później niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania wyjaśnionego.

Tryb naprawczy: Organ sprawujący kontrolę nad Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Policach odpowiedzialny do rozpatrzenia skargi na jego działalność jest Zachodniopomorski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Szczecinie, adres: ul. Spedytorska 6/7, 70-632 Szczecin

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.09.2021 12:08 Piotr Szałkiewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Szałkiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 7.0 05.10.2023 12:17 Marcela Kulewska
Skargi i wnioski 6.0 05.10.2023 12:13 Marcela Kulewska
Skargi i wnioski 5.0 21.06.2023 09:49 mariusz.wasilewski@sanepid.gov.pl
Skargi i wnioski 4.0 21.06.2023 07:44 mariusz.wasilewski@sanepid.gov.pl
Skargi i wnioski 3.0 16.01.2023 10:34 Marcela Kulewska
Skargi i wnioski 2.0 03.11.2021 14:48 Marcela Kulewska
Skargi i wnioski 1.0 18.09.2021 12:08 Piotr Szałkiewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}