W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Klauzula informacyjna


OGÓLNA KLAUZULA INFORMACYJNA

Szanowni Państwo, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych oraz swobodnego przepływu takich danych (dalej: RODO) informujemy, że:

1.  Administratorem Państwa danych osobowych jest:

    Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Puławach,
    al. Królewska 19, 24-100 Puławy, tel. 81 886 48 91,
    e-mail: psse.pulawy@sanepid.gov.pl
    adres e-Doręczeń: AE:PL-10760-33946-RCSVF-20

 

2.  Kontakt do Inspektora ochrony danych: IOD, al. Królewska 19, 24-100 Puławy,
     e-mail: iod.psse.pulawy@sanepid.gov.pl

 

3.  Cele przetwarzania danych i podstawy prawne:
     Pana/Pani dane przetwarzamy wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji zadań wynikających
     z przepisów prawa, w szczególności z ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz innych
     ustaw z obszaru zdrowia publicznego.

Przetwarzamy dane w następujących celach:

Cel przetwarzania Podstawa prawna
Wykonywanie czynności nadzoru sanitarnego, zapobieganie chorobom,
działania kontrolne
art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO (obowiązek prawny i zadanie publiczne)
Prowadzenie postępowań, wydawanie decyzji, opinii, zaświadczeń art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Prowadzenie dokumentacji medycznej/epidemiologicznej art. 9 ust. 2 lit. i RODO
Kontakt w sprawach urzędowych art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO
Zawarcie lub wykonanie umowy cywilnoprawnej (np. zlecenia, dostawy) art. 6 ust. 1 lit. b RODO
Publikowanie obowiązkowych informacji lub ogłoszeń art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO
Przetwarzanie na podstawie zgody (np. w sytuacjach niewynikających
z przepisów prawa)
art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO

  Jeżeli prosimy o dane na podstawie zgody — zawsze ma Pan/Pani prawo tę zgodę wycofać.   

 

4.  Źródła pochodzenia danych:

  • bezpośrednio od Pana/Pani,

  • od innych instytucji (np. placówek medycznych, organów administracji),

  • z przepisów prawa, które zobowiązują nas do ich pozyskania.

 

5.  Obowiązek podania danych
     
Podanie danych wynika w szczególności z :
     
 ustawy z 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, 
       ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, 
       ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
       ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
       ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
       ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy.

       W przypadkach gdy podanie danych wynika wprost z przepisów prawa — ich niepodanie może uniemożliwić
       realizację czynności urzędowych.

6.  Odbiorcy danych:
 
     Pana/Pani dane mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom upoważnionym przepisami prawa, w szczególności:

  • organom administracji rządowej i samorządowej,

  • podmiotom leczniczym, laboratoriom,

  • służbom ratunkowym, Policji, prokuraturze, sądom,

  • firmom świadczącym usługi na rzecz PSSE (np. obsługa informatyczna).
     

7.  Przekazywanie danych poza EOG

      Co do zasady nie przekazujemy danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
      Gdyby taka sytuacja miała miejsce — poinformujemy o tym osobno,
      z wyjaśnieniem zastosowanych zabezpieczeń.

 

8.  Okres przechowywania danych
      
Dane przechowujemy wyłącznie przez okres wskazany w:

  • przepisach prawa,

  • instrukcji kancelaryjnej i archiwalnym wykazie akt,

  • a w przypadku dokumentacji medycznej: 20 lat od końca roku,
    w którym dokonano ostatniego wpisu (chyba że przepisy wymagają dłuższego okresu).

     Po upływie tych okresów dane są usuwane lub trwale anonimizowane.
 

9.  Prawa osób
    W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody 
przysługuje: dostęp, sprostowanie,
    usunięcie, ograniczenie, przenoszenie, sprzeciw, skarga do PUODO
    (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul.   Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa),
    oraz wycofanie zgody.

    W niektórych sytuacjach prawo do usunięcia, przenoszenia danych lub sprzeciwu
    nie ma zastosowania
, np. gdy dane przetwarzamy na podstawie obowiązku prawnego.

 

10.  Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
     
Pana/Pani dane nie są wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji,
      w tym profilowania.

 

                                                                                                                                             OG-www/bip-11.25

                                                                                                                                                             


POLITYKA DOTYCZĄCA COOKIES NINIEJSZEJ STRONY WWW

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie hosting gov.pl stosuje  pliki cookies. Korzystanie z niniejszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Szczegóły znajdziecie Państwo na stronie pod następującym linkiem: https://www.gov.pl/web/gov/polityka-dotyczaca-cookies

{"register":{"columns":[]}}