W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności 

Deklaracja dostępności Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sochaczewie

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Sochaczewie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej BIP zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r.
o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego BIP Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sochaczewie.

  • Data publikacji strony internetowej:15.06.2021 r.
  • Data ostatniej dużej aktualizacji: 15.06.2021 r.

 

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa BIP jest zgodna z Ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Mogą zdarzyć się sytuacje, że niektóre dokumenty opublikowane na stronie są niezgodne
z uwagi na fakt, że:

  1. pochodzą z różnych źródeł (np. skan dokumentów tekstowych nie jest możliwy do odczytania przez OCR, a powinien posiadać strukturę znaczników, czyli tagowanie),
  2. zostały opublikowane w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji;
  3. zostały opublikowane przed wejściem w życie Ustawy o dostępności cyfrowej.

Data sporządzenia Deklaracji Dostępności

Deklarację sporządzono dnia: 15.06.2021r.

Deklarację ostatnio aktualizowano dnia: 15.06.2021r.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej BIP można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

  1. podwyższony kontrast (czarne tło, żółte litery),
  2. możliwość powiększenia wielkości liter na stronie,
  3. mapa strony.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej BIP prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Katarzyna Wójcicka, adres poczty elektronicznej: sekretariat.psse.sochaczew@sanepid.gov.pl


Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu (046) 862-22-66.

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności. Ponadto w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sochaczewie powołano koordynatora ds. dostępności – Panią Katarzynę Wójcicką, adres e-mail: sekretariat.psse.sochaczew@sanepid.gov.pl


Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytania niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości pliku i problemu, itp.

Żądanie powinno zawierać: dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później niż w ciągu
7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Wniesienie skargi może nastąpić za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub drogą elektroniczną na adres:

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Sochaczewie

ul. Romualda Traugutta 18

96 - 500 Sochaczew

e-mail: sekretariat.psse.sochaczew@sanepid.gov.pl


Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Siedziba Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sochaczewie (PSSE) mieści się przy ulicy Romualda Traugutta 18 w Sochaczewie. Budynek (piętrowy) został wybudowany przed pierwszą wojną światową, usytuowany jest poniżej poziomu drogi miejskiej. Prowadzą
do niego dwa wejścia, które zostały oznaczone w postaci strzałek wskazujących drogę. Pierwsze wejście główne znajduje się od ulicy Romualda Traugutta 18. Prowadzą do niego schody chodnika miejskiego; drugie wejście dla osób niepełnosprawnych usytuowane jest od strony parkingu (oznaczone). Przy wejściu - dla osoby niepełnosprawnej, umieszczono domofon odbierany w sekretariacie Stacji umożliwiającego osobie niepełnosprawnej kontakt
z pracownikiem sekretariatu PSSE.
Przy budynku wyznaczono miejsca parkingowe: jedno dedykowane osobie niepełnosprawnej oraz jedno dedykowane matce z dzieckiem.

Sekretariat znajduje się na parterze na wprost wejścia głównego, pełni funkcję punktu podawczego oraz punktu informacyjnego.

Istnieje możliwość zaprowadzenia osoby niewidomej do konkretnej sekcji - stanowiska pracy.

Istnieje możliwość umówienia spotkania z klientem na parterze.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Budynek nie jest wyposażony w windę, ani w inne urządzenia umożliwiające pokonanie schodów.

W budynku nie ma toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Dostępność informacji głosowych

Brak.

Dostępność pętli indukcyjnych

Brak.

Dostosowanie parkingów

Na parkingu wyznaczono miejsce dla osoby niepełnosprawnej i dla matki z dzieckiem.

Dostępność tłumacza języka migowego

Brak

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.06.2021 00:17 Witold Gładki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Wójcicka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 2.0 19.01.2023 11:59 Magdalena Zborowska
Deklaracja dostępności 1.0 18.06.2021 00:17 Witold Gładki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}