W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Ochrona Danych Osobowych (RODO)

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

 

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Sochaczewie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sochaczewie/Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej z siedzibą w Sochaczewie przy, ul. Romualda Traugutta 18, informuje, że jest Administratorem Państwa danych osobowych.

Dane kontaktowe: sekretariat.psse.sochaczew@sanepid.gov.pl

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych (IOD):

Sylwia Kaczmarek tel. 46 862-22-66; iod.psse.sochaczew@sanepid.gov.pl

 

KLAUZULA INFORMACYJNA - ogólna

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - dalej: „RODO” informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Sochaczewie (adres: ul. Romualda Traugutta 18, 96-500 Sochaczew, tel.: 46 8622266, e-mail: sekretariat.psse.sochaczew@sanepid.gov.pl) reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (PPIS)/ Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Sochaczewie.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iod.sochaczew@sanepid.gov.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Do zakresu działania PPIS należy wykonywanie zadań mających na celu zapewnienie ochrony zdrowia publicznego. Wynikają one z przepisów prawa, w szczególności
    z ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, o którym mowa powyżej.

Podstawa prawna przetwarzania danych:

  • Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
  • Ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi;
  • Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy;
  • Ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach;
  • Ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych;
  • Ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii;
  • Ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. o mikroorganizmach i organizmach genetycznie zmodyfikowanych;
  • Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;
  • Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
  • Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
  • Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 r. Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia;
  • Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
  • Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
  • Ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych.
  1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane z uwzględnieniem okresów archiwizacji określonych
    w przepisach prawa.
  2. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
  3. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych.
  4. Przetwarzanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, ponieważ wynika z przepisów prawa, na podstawie których działa PPIS. Konsekwencją ich niepodania byłby brak możliwości wykonywania wzajemnych praw i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów sanitarnych. W przypadku danych osobowych udostępnionych przez Państwa dobrowolnie, których obowiązek przekazania nie wynika z przepisów prawa, przysługuje Państwu prawo dostępu do treści tych danych, ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania, a także do ich usunięcia. Osoba, której dane przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę ma prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w sytuacji gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów ogólnego rozporządzenia
    o ochronie danych osobowych (RODO).
  6. Dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz Administratora danych osobowych, takim jak dostawcy oprogramowania wyłącznie
    w celu zapewnienia ich sprawnego działania  z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych i poufności przetwarzania, operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, banki w celu realizacji przelewów, podmiotom publicznym w ramach zawartych porozumień i umów oraz w zakresie obowiązujących przepisów prawa.

Materiały

Klauzula informacyjna - wszczęcie postępowania administracyjnego
KLAUZULA​_INFORMACYJNA​_WSZCZĘCIE​_POSTĘPOWANIA​_ADMINISTRACYJNEGO.docx 0.02MB
Klauzula informacyjna - rozpatrzenie skargi
KLAUZULA​_INFORMACYJNA​_ROZPATRZENIE​_SKARGI.docx 0.02MB
Klauzula informacyjna - rozpatrzenie interwencji
KLAUZULA​_INFORMACYJNA​_ROZPATRZENIE​_INTERWENCJI.docx 0.02MB
Klauzula informacyjna - przekazanie sprawy wg. właściwości
KLAUZULA​_INFORMACYJNA​_PRZEKAZANIE​_SPRAWY​_WG​_WŁAŚCIWOŚCI.docx 0.02MB
Klauzula informacyjna - prowadzenie korespondencji za pomocą poczty elektronicznej
KLAUZULA​_INFORMACYJNA​_PROWADZENIE​_KORESPONDENCJI​_ZA​_POMOCĄ​_POCZTY​_ELEKTRONICZNEJ.docx 0.02MB
Klauzula Informacyjna - milczące załatwienie sprawy
KLAUZULA​_INFORMACYJNA​_MILCZĄCE​_ZAŁATWIENIE​_SPRAWY.docx 0.02MB
Klauzula Informacyjna - Archiwum
KLAUZULA​_INFORMACYJNA​_ARCHIWUM.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.06.2021 20:55 Witold Gładki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Witold Gładki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ochrona Danych Osobowych (RODO) 4.0 07.08.2025 13:41 Sylwia Kaczmarek
Ochrona Danych Osobowych (RODO) 3.0 29.07.2025 16:27 Mateusz Parzyszek
Klauzula informacyjna 2.0 19.01.2023 11:54 Magdalena Zborowska
Klauzula informacyjna 1.0 08.06.2021 20:55 Witold Gładki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}