Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - kierownik oddziału nadzoru z dnia 22.05.2025 r.
22.05.2025
Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sochaczewie ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sochaczewie ul. Romualda Traugutta 18, 96-500 Sochaczew.
ADM.210.3.2025
1. Nazwa stanowiska, wymiar czasu pracy:
- Kierownik Oddziału Nadzoru;
- Umowa o pracę na pełen etat;
2. Komórka organizacyjna:
Oddział Nadzoru
3. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe drugiego stopnia mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej);
- Specjalizacja w dziedzinach medycyny mających zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub ukończenie studiów podyplomowych w zakresie odpowiadającym specjalizacjom w dziedzinach medycyny mających zastosowanie
w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej; - Doświadczenie zawodowe: minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej w nadzorze sanitarnym, preferowane doświadczenie na stanowiskach kierowniczych;
- Jest obywatelem polskim;
- Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
- Znajomość przepisów ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi;
- Znajomość przepisów ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
- Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane w zakresie kompetencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
- Znajomość przepisów ustawy Prawo wodne. Znajomość przepisów o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, w zakresie kompetencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
- Znajomość zasad prowadzenia kontroli administracyjnych i sporządzania dokumentacji pokontrolnej;
- Umiejętność kierowania zespołem, podejmowania decyzji i organizowania pracy.
4. Wymagania dodatkowe:
- Przestrzeganie przepisów i procedur wewnętrznych obowiązujących w PSSE, w tym zasad i postanowień wdrożonego systemu zarządzania jakością, ustalających organizację i porządek w procesie pracy;
- Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych i tajemnicy prawnie chronionej;
- Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących ochrony środowiska, działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz KPA;
- Dodatkowym atutem będzie:
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- umiejętność obsługi systemu EZD oraz systemów wewnętrznych PSSE
- posiadanie prawa jazdy kat. B
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność rozwiązywania złożonych problemów.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Organizowanie i kierowanie pracą pracowników nadzoru w zakresie: nadzoru sanitarnego nad obiektami użyteczności publicznej, zakładami pracy, obiektami żywności i żywienia, placówkami ochrony zdrowia, oświaty i wychowania;
- Ustalanie planów kontroli, przydział zadań pracownikom oraz monitorowanie ich realizacji;
- Weryfikowanie dokumentacji pokontrolnej (protokołów, decyzji, wystąpień, zaleceń) pod względem formalnym i merytorycznym;
- Udział w kontrolach oraz kontrolach sprawdzających jako osoba nadzorująca;
- Współpraca z innymi działami PSSE, urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizacji wspólnych działań kontrolnych i interwencyjnych;
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz wdrażanie nowych pracowników do pracy
w nadzorze; - Opracowywanie analiz, sprawozdań, zestawień i raportów dla potrzeb wewnętrznych oraz organów nadrzędnych;
- Udział w działaniach podejmowanych w sytuacjach kryzysowych, zagrożeń epidemicznych lub interwencji sanitarnych;
- Zapewnienie przestrzegania przepisów prawa, procedur wewnętrznych oraz zasad etyki zawodowej przez pracowników zespołu.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej także RODO)
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
7. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty w sprawie naboru na stanowisko należy składać w terminie do dnia 4.06.2025 r. do godziny 15.00 w sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sochaczewie, ul. Traugutta 18 przesłać:
- pocztą na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Sochaczewie ul. Traugutta 18, 96-500 Sochaczew, lub
- pocztą elektroniczną na adres – sekretariat.psse.sochaczew@sanepid.gov.pl
lub za pośrednictwem e-PUAP
z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Kierownik Oddziału Nadzoru
8. Dodatkowe informacje:
Dokumenty, które wpłyną lub zostaną doręczone do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sochaczewie po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o rodzaju techniki naboru, która zostanie zastosowana oraz o terminie i miejscu posiedzenia Komisji, celem przeprowadzenia dalszego etapu naboru.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sochaczewie.
Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru zostaną zwrócone im po zgłoszeniu się osobiście po odbiór. W przypadku nieodebrania zostaną komisyjnie zniszczone po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru.
Materiały
Załącznik nr 2 - Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowychZałącznik_nr_2_-_Informacje_dotyczące_przetwarzania_danych_osobowych.docx 0.02MB Załącznik nr 3 - Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Załącznik_nr_3_-_Kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegającej_się_o_zatrudnienie.docx 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 22.05.2025 09:59 Mateusz Parzyszek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Katarzyna Wójcicka
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - kierownik oddziału nadzoru z dnia 22.05.2025 r. | 2.0 | 22.05.2025 12:53 Mateusz Parzyszek |
| Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - kierownik oddziału nadzoru z dnia 22.05.2025 r. | 1.0 | 22.05.2025 09:59 Mateusz Parzyszek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP