W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - kierownik oddziału nadzoru z dnia 22.05.2025 r.

22.05.2025

 

Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sochaczewie ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sochaczewie ul. Romualda Traugutta 18, 96-500 Sochaczew.

ADM.210.3.2025

1. Nazwa stanowiska, wymiar czasu pracy:

  1. Kierownik Oddziału Nadzoru;
  2. Umowa o pracę na pełen etat;

2. Komórka organizacyjna:

Oddział Nadzoru

3. Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie: wyższe drugiego stopnia mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej);
  2. Specjalizacja w dziedzinach medycyny mających zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub ukończenie studiów podyplomowych w zakresie odpowiadającym specjalizacjom w dziedzinach medycyny mających zastosowanie
    w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
  3. Doświadczenie zawodowe: minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w Państwowej Inspekcji Sanitarnej w nadzorze sanitarnym, preferowane doświadczenie na stanowiskach kierowniczych;
  4. Jest obywatelem polskim;
  5. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  6. Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
  7. Znajomość przepisów ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi;
  8. Znajomość przepisów ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
  9. Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane w zakresie kompetencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
  10. Znajomość przepisów ustawy Prawo wodne. Znajomość przepisów o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, w zakresie kompetencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
  11. Znajomość zasad prowadzenia kontroli administracyjnych i sporządzania dokumentacji pokontrolnej;
  12. Umiejętność kierowania zespołem, podejmowania decyzji i organizowania pracy.

4. Wymagania dodatkowe:

  1. Przestrzeganie przepisów i procedur wewnętrznych obowiązujących w PSSE, w tym zasad i postanowień wdrożonego systemu zarządzania jakością, ustalających organizację i porządek w procesie pracy;
  2. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych i tajemnicy prawnie chronionej;
  3. Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących ochrony środowiska, działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz KPA;
  4. Dodatkowym atutem będzie:

- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)

- umiejętność obsługi systemu EZD oraz systemów wewnętrznych PSSE

- posiadanie prawa jazdy kat. B

- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,

- umiejętność rozwiązywania złożonych problemów.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Organizowanie i kierowanie pracą pracowników nadzoru w zakresie: nadzoru sanitarnego nad obiektami użyteczności publicznej, zakładami pracy, obiektami żywności i żywienia, placówkami ochrony zdrowia, oświaty i wychowania;
  2. Ustalanie planów kontroli, przydział zadań pracownikom oraz monitorowanie ich realizacji;
  3. Weryfikowanie dokumentacji pokontrolnej (protokołów, decyzji, wystąpień, zaleceń) pod względem formalnym i merytorycznym;
  4. Udział w kontrolach oraz kontrolach sprawdzających jako osoba nadzorująca;
  5. Współpraca z innymi działami PSSE, urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizacji wspólnych działań kontrolnych i interwencyjnych;
  6. Prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz wdrażanie nowych pracowników do pracy
    w nadzorze;
  7. Opracowywanie analiz, sprawozdań, zestawień i raportów dla potrzeb wewnętrznych oraz organów nadrzędnych;
  8. Udział w działaniach podejmowanych w sytuacjach kryzysowych, zagrożeń epidemicznych lub interwencji sanitarnych;
  9. Zapewnienie przestrzegania przepisów prawa, procedur wewnętrznych oraz zasad etyki zawodowej przez pracowników zespołu.

6. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  3.  zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej także RODO)
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. kserokopie dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  6. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  7. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  8. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej.

7. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty w sprawie naboru na stanowisko należy składać w terminie do dnia 4.06.2025 r. do godziny 15.00 w sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sochaczewie, ul. Traugutta 18 przesłać:

-  pocztą na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Sochaczewie ul. Traugutta 18, 96-500 Sochaczew, lub

- pocztą elektroniczną na adres – sekretariat.psse.sochaczew@sanepid.gov.pl

 lub za pośrednictwem e-PUAP

z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Kierownik Oddziału Nadzoru

8. Dodatkowe informacje:

Dokumenty, które wpłyną lub zostaną doręczone do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sochaczewie po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o rodzaju techniki naboru, która zostanie zastosowana oraz o terminie i miejscu posiedzenia Komisji, celem przeprowadzenia dalszego etapu naboru.

Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Sochaczewie.

Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru zostaną zwrócone im po zgłoszeniu się osobiście po odbiór. W przypadku nieodebrania zostaną komisyjnie zniszczone po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru.

Materiały

Załącznik nr 2 - Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Załącznik​_nr​_2​_-​_Informacje​_dotyczące​_przetwarzania​_danych​_osobowych.docx 0.02MB
Załącznik nr 3 - Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Załącznik​_nr​_3​_-​_Kwestionariusz​_osobowy​_dla​_osoby​_ubiegającej​_się​_o​_zatrudnienie.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.05.2025 09:59 Mateusz Parzyszek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Wójcicka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - kierownik oddziału nadzoru z dnia 22.05.2025 r. 2.0 22.05.2025 12:53 Mateusz Parzyszek
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - kierownik oddziału nadzoru z dnia 22.05.2025 r. 1.0 22.05.2025 09:59 Mateusz Parzyszek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}