W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ZNS Załatwianie spraw - odbiory

Dokumenty niezbędne przy zawiadomieniu o zakończeniu budowy/ adaptacji* i zamiarze przystąpienia do użytkowania obiektu/pomieszczeń* pracy:

  • Projekt budowlany / technologiczny* obiektu

  • Oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót budowlanych*

  • Kopia pozwolenia na budowę*

  • Sprawozdanie z badań fizykochemicznych / bakteriologicznych wody*

  • Protokół z badania sprawności wentylacji grawitacyjnej / skuteczności wentylacji mechanicznej*

  • Protokół z badania natężenia oświetlenia w pomieszczeniach pracy

  • Kopia umowy na odbiór odpadów komunalnych / odpadów niebezpiecznych*

  • Zaświadczenie o numerze REGON, NIP, o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze

Miejsce składania dokumentacji:

  • Sekretariat PSSE w Sochaczewie, parter, pokój 019

Odbiór dokumentów:

  • Sekcja Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego PSSE w Sochaczewie I piętro, pokój 114

Kontakt telefoniczny: 46 862 31 47 wew. 228; 046 862 22 66 wew. 228

Materiały

Odbiór inwestycji realizowany na podstawie PB
Zawiadomienie​_art​_56​_Pb.doc 0.08MB
Odbiór istniejących pomieszczeń lokali na podst. przepisów szczególnych
odbior​_istniejacych​_pomieszczen​_lokali​_na​_podst​_przepisow​_szczegolnych.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}