W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zaproszenie do złożenia oferty na zakup: laptopa, monitora, stacji dokującej.

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na zakup: laptopa, monitora, stacji dokującej.

 

1. Opis przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 1

2. Miejsce i termin składania ofert PSSE w Węgorzewie ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo do 26.10.2023 r. lub e-mail; psse.wegorzewo@sanepid.gov.pl

3. Termin wykonania zamówienia do 30.10.2023r

4. Opis sposobu przygotowania oferty; należy sporządzić na formularzu ofertowym

5. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny

6. Zamawiający może odwołać postępowanie bez podania przyczyn

Materiały

Opis Przedmiotu Zamówienia
Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.pdf 0.24MB
Zaproszenie do składania ofert
Zaproszenie​_do​_składania​_ofert.pdf 0.17MB
Projekt umowy 1UE2023
Projekt​_umowy​_1UE2023.pdf 0.20MB
Załącznik oferta
Załącznik​_oferta.pdf 0.16MB
Załacznik do umowy RODO
Załacznik​_do​_umowy​_RODO.pdf 0.18MB
{"register":{"columns":[]}}