W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

15.05.2023

zapytanie ofertowe

ZAPYTANIE OFERTOWE

Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: "Wykonanie naprawy poszycia dachowego w ramach zwyczajowej konserwacji bieżącej dachu nad wejściem głównym do budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej Zakopanem ul. Chramcówki 19a 34-500 Zakopane od strony południowej, wraz z naprawą rynny pod konserwowanym fragmentem dachu”.

Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 złotych, zatem zamówienie będzie realizowane na podstawie „Procedury dokonywania zakupów o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Zakopanem” wprowadzonej Zarządzeniem nr 11/2021 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Zakopanem.

1.  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie naprawy poszycia dachowego
w ramach zwyczajowej konserwacji
bieżącej dachu nad wejściem głównym do budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej Zakopanem ul. Chramcówki 19a 34-500 Zakopane od strony południowej, wraz z naprawą rynny pod konserwowanym fragmentem dachu”. Zakres konserwacji wskazano na dokumentacji fotograficznej (załącznik nr 2).

Warunki realizacji umowy: Gwarancja na wykonane roboty oraz na urządzenia dostarczone
i zamontowane w ramach realizacji przedmiotu umowy okres
minimum 24 miesięcy.

2. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy.

 

3. Opis sposobu obliczania ceny:

Wykonawca podaje wynagrodzenie brutto w PLN za całość przedmiotu zamówienia wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Podana kwota jest ceną ryczałtową.

 

4. Wymagane dokumenty od Wykonawcy:

  1. formularz ofertowy – załącznik nr 3,
  2. klauzula obowiązku informacyjnego – załącznik nr 4.

 

5. Osoba wskazana do kontaktu z Zamawiającym: Bożena Kunc, tel. 18 20 68 697

 

6.  Oznaczenie oferty i tryb jej przesłania:

Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być sporządzona w jednym egzemplarzu w języku polskim, być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oferta powinna obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się ofert częściowych i zamiennych.

 

7. Termin składania oferty.

Przedmiotową ofertę należy złożyć Zamawiającemu w nieprzekraczalnym terminie do dnia
22 maja 2023 r.
Ofertę można złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem, przy ul. Chramcówki 19a, w zamkniętej kopercie, zawierającej nazwę adresata, nazwę oferenta z dopiskiem: „
Wykonanie naprawy poszycia dachowego w ramach zwyczajowej konserwacji bieżącej dachu nad wejściem głównym do budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej Zakopanem ul. Chramcówki 19a 34-500 Zakopane od strony południowej, wraz z naprawą rynny pod konserwowanym fragmentem dachu”. Koperta winna być zapieczętowana w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia. Ofertę można również złożyć mailowo na adres e-mail: administracja.psse.zakopane@sanepid.gov.pl lub za pośrednictwem profilu zaufanego.

 

8. Kryterium wyboru oferty: oferta najkorzystniejsza cenowo 100% przy spełnieniu warunków wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.

9. Informacje dodatkowe:

Zlecający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót przed złożeniem oferty.

10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia o zamówieniu w przypadku zaistnienia uzasadnionych przyczyn jak również prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie jego prowadzenia bez podawania przyczyny.

Materiały

Zapytanie ofertowe
Zapytanie​_ofertowe.docx 0.02MB
Umowa - zał. 5
Umowa​_-​_zał​_5.pdf 0.50MB
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - zał. 1
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_(OPZ)​_-​_zał​_1.pdf 0.57MB
Klauzula obowiązku informacyjnego - zał. 4
Klauzula​_obowiązku​_informacyjnego​_-​_zał​_4.pdf 0.74MB
Formularz ofertowy
Formularz​_ofertowy.doc 0.04MB
Zdjęcia dachu
Zdjęcia​_dachu.pdf 2.57MB
{"register":{"columns":[]}}