W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

ZAPYTANIE OFERTOWE

08.05.2025

zapytanie ofertowe

Zakopane, dnia 8 maja 2025 r.

A.2600.5.2025

ZAPYTANIE  OFERTOWE

Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania pn.: Opracowanie aktualizacji świadectwa charakterystyki energetycznej budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a.

Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 złotych, zatem zamówienie będzie realizowane na podstawie „Procedury dokonywania zakupów o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Zakopanem ”wprowadzonej Zarządzeniem nr 11/2021 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno –Epidemiologicznej w Zakopanem.

I. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie aktualizacji świadectwa charakterystyki energetycznej budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem,
ul. Chramcówki 19a. Obecne świadectwo jest ważne do dnia 4 lipca 2025 r. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany zgodnie z zapisami Ustawy z dnia z dnia 29 sierpnia 2014 r.
o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2024 poz. 101) oraz z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 6 września 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz.U. z 2019 r. poz. 1829).

2. Sporządzone, podpisane i zarejestrowane w Centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków prowadzonym przez Ministra Rozwoju i Technologii świadectwo charakterystyki energetycznej, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w postaci papierowej w 1 egzemplarzu oraz zapisaną na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym.

3. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną celem zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Informacja w zakresie obiektu objętego obowiązkiem sporządzenia świadectwa energetycznego: budynek Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a. Budynek posadowiono na ławach fundamentowych żelbetowych. Ściany fundamentowe murowane. Stropy i klatki schodowe tradycyjne żelbetowe. Stolarka okienna PCV, stolarka wewnętrzna drzwiowa drewniana. Dach o konstrukcji drewnianej, kryty blachodachówką.

W budynku zainstalowane są instalacje:

- elektryczna z instalacją piorunochronną,

- wodno-kanalizacyjna,

- c.o. (wymiennikownia),

- teletechniczna,

- wentylacja grawitacyjna i mechaniczna w pomieszczeniach byłego laboratorium.

Dane ogólne budynku:

- powierzchnia zabudowy: 265 m2,

- powierzchnia użytkowa: 1 027 m2,

- kubatura: 4 390m3.

II. Termin i warunki realizacji zamówienia:

1. Planowany termin realizacji zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia.

2. Termin płatności – przelewem w terminie 21 dni od daty odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

3. Wynagrodzenie wykonawcy obejmujące wszystkie koszty konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zapytaniem ofertowym.

III. Termin składania ofert: 22 maja 2025 r. do godziny 15:00.

IV. Termin związania ofertą:

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni liczony od upływu terminu składania ofert.

V. Kryterium oceny oferty:

1. Zamawiający dokona oceny nie odrzuconych ofert na podstawie kryterium: cena - 100 %.

2. Cena oferty obejmuje całość zamówienia, jest kwotą ryczałtową i zawiera wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia z należnymi podatkami i opłatami.

3. Podana w formularzu ofertowym cena jest ostateczna i nie podlega podwyższeniu/waloryzacji w czasie realizacji przedmiotu zamówienia.

4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

VI. Sposób przygotowania i termin złożenia oferty:

  1. Ofertę na: „Opracowanie aktualizacji świadectwa charakterystyki energetycznej budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zakopanem, ul. Chramcówki 19a” należy wypełnić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1).
  2. Przedmiotową ofertę wraz z wymaganymi załącznikami, należy sporządzić w języku polskim oraz w przypadku użycia środków komunikacji elektronicznej, podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub profilem zaufanym, lub w formie skanu podpisanej oferty
    i załączników. W przypadku skanu dokumentów, Zamawiający może żądać w każdym czasie przedstawienia oryginału oferty wraz z wszystkimi jej załącznikami.
  3. Dokumenty do oferty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem tj. opatrzonej: adnotacją „za zgodność z oryginałem", datą, oraz podpisem z imienną pieczątką oferenta /pełnomocnika oferenta.
  4. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione (oferent/pełnomocnik oferenta).
  5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi
    w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty i swoim udziałem
    w niniejszym postępowaniu.

VII. Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie muszą spełnić Wykonawcy:

  1. Do oferty należy załączyć:
  • wypełniony formularz oferty — załącznik nr 1,
  • potwierdzenie wpisu do centralnego rejestru wykazu osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej,
  • referencje dotyczące wykonania co najmniej trzech świadectw charakterystyki energetycznej budynku, potwierdzone należytym wykonaniem ww. świadectwa,
  • aktualny wydruk z CEiDG jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
  • zaparafowana klauzula ochrony danych osobowych,

2. Oferty niekompletne lub oferty, które wpłynęły po terminie pozostaną odrzucone.

3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu.

4. Ofertę należy złożyć w terminie, o którym mowa w punkcie III osobiście w Sekretariacie Stacji, poczta tradycyjną na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 19a, lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.: na adres poczty elektronicznej: psse.zakopane@sanepid.gov.pl; lub na skrzynkę doręczeń elektronicznych: AE:PL-39332-81569-HCUJT-18.

5. Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

6. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej cenowo oferty nie będzie możliwy ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego dodatkowych ofert.

VIII. Inne istotne warunki zamówienia:

  1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z aktualnymi przepisami prawa oraz wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w zapytaniu.
  2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za kompletność dokumentacji budynku objętego obowiązkiem sporządzenia przedmiotowego świadectwa. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją się w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym wcześniej z Zamawiającym lub osobą przez niego upoważnioną.
  3. Zamawiający na potrzeby przygotowania oferty dopuszcza możliwość dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu dokonani pomiarów i sprawdzeń w siedzibie Zamawiającego. Termin wizji należy uzgodnić wcześniej z Zamawiającym lub osobę przez niego upoważnioną.
  4. Za termin realizacji zamówienia uważa się dzień wpływu na dziennik podawczy Zamawiającego wskazanej w części I, pkt 1 Dokumentacji.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia całego postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty na każdym etapie postępowania bez podawania przyczyny.
  6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Bożena Kunc tel. 18 20 68 697 wew. 13
    (e-mail: administracja.psse.zakopane@sanepid.gov.pl).

Załączniki:

- załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
- załącznik nr 2 – wzór umowy,
- załącznik nr 3 – klauzula Informacyjna RODO,

- załącznik nr 4 – oświadczenie Wykonawcy po zrealizowaniu zadania

- załącznik nr 5 – wzór protokołu zdawczo-odbiorczego.

Materiały

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
Załącznik​_nr​_1​_do​_zapytania​_ofertowego.pdf 0.49MB
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
Załącznik​_nr​_2​_do​_zapytania​_ofertowego.pdf 3.13MB
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
Załącznik​_nr​_3​_do​_zapytania​_ofertowego.pdf 0.89MB
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego
Załącznik​_nr​_4​_do​_zapytania​_ofertowego.pdf 0.19MB
Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego
Załącznik​_nr​_5​_do​_zapytania​_ofertowego.pdf 0.29MB
{"register":{"columns":[]}}