W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Adres skrzynki podawcze Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zgorzelcu na platformie EPUAP to:
PSSEZGORZELEC

Elektroniczna skrzynka podawcza – to dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania dokumentu elektronicznego do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnego systemu teleinformatycznego.

Profil zaufany ePUAP – zestaw informacji identyfikujących i opisujących podmiot lub osobę będącą użytkownikiem konta na ePUAP, który został w wiarygodny sposób potwierdzony przez organ podmiotu określonego w art. 2 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

Podpis potwierdzony profilem zaufanym ePUAP  – podpis złożony przez użytkownika konta ePUAP, do którego zostały dołączone informacje identyfikujące zawarte w profilu zaufanym ePUAP, a także:

  • jednoznaczenie wskazujący profil zaufany osoby, która wykonała podpis,
  • zawierający czas wykonania podpisu,
  • jednoznacznie identyfikujący konto ePUAP osoby, która wykonała podpis,
  • autoryzowany przez użytkownika konta ePUAP,
  • potwierdzony i chroniony podpisem systemowym ePUAP.
     

Aby złożyć dokument elektroniczny, należy wejść na stronę http://epuap.gov.pl
 

UWAGA!

Aby złożyć dokument elektroniczny, należy:

  • założyć konto na platformie ePUAP oraz posiadać bezpieczny podpis elektroniczny kwalifikowany, lub
  • założyć profil zaufany ePUAP.

Wszystkie dokumenty elektroniczne składane do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zgorzelcu powinny być podpisane  bezpiecznym podpisem elektronicznym kwalifikowanym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.

 

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do WSSE we Wrocławiu:

  1. Dokumenty elektroniczne powinny być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym ePUAP.
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    • DOC, RTF
    • XLS
    • CSV
    • TXT
    • GIF, TIF, BMP, JPG
    •  PDF
    • ZIP
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 500MB.
  4. Dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Materiały

https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/PSSEZGORZELEC
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.04.2022 09:40 Krystian Nowek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Krystian Nowek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Elektroniczna Skrzynka Podawcza 2.0 14.12.2022 10:06 Marcin Janusz
Elektroniczna Skrzynka Podawcza 1.0 22.04.2022 09:40 Krystian Nowek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}