Archiwa
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu prowadzi archiwum zakładowe w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnicy akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Instrukcja kancelaryjna, jednolity rzeczowy wykaz akt i instrukcja archiwalna:
- Instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego/składnicy akt Państwowego Gospodarstwa leśnego Lasy Państwowe (załącznik nr 2 do zarządzenia nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r.),
- Jednolity rzeczowy wykaz akt dla Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe (załącznik do zarządzenia nr 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2014 r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe),
- Instrukcja Kancelaryjna Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy państwowe (załącznik nr 1 do zarządzenia nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r.).
W archiwum zakładowym Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu według spisu znajdują się akta z lat 1945-2021 (dokumentacja z lat 1945-1995 częściowo przekazywana do Archiwum Państwowego):
W archiwum zakładowym Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Wrocławiu według spisów zdawczo-odbiorczych znajdują się akta z lat 1945-2021*:
- Zarządzanie: A, BE5
- Akta osobowe: B50
- Organizacja: A, BE10, B10
- Akty normatywne. Pomoc prawna: A, BE5, BE10
- Planowanie, sprawozdawczość i statystyk: A, BE5
- Informatyzacja: A, B10, B5
- Skargi i wnioski: B3, A
- Wydawnictwa i informacje. Promocja: A, BE10, B5
- Nawiązywanie kontaktów i określanie zakresu współdziałania z innymi podmiotami: A, BE5, BE10
- Programy i projekty współfinansowane ze środków zewnętrznych, w tym UE: A
- Kontrole: A,
- Ogólne zasady pracy i płac: A
- Nawiązywanie, przebieg i rozwiązywanie stosunku pracy oraz innych form zatrudnienia: A, B2, B5, BE5, B10, BE20
- Ewidencja osobowa: A, B5, BE10, BE50
- Bezpieczeństwo i higiena pracy: A, B5, BE10
- Szkolenie i doskonalenie zawodowe: A, B2, B3, B5, BE5, B10
- Inwestycje i remonty: BE5
- Administrowanie i eksploatowanie obiektów: A, B10
- Zarządzanie majątkiem: A, BE10
- Zaopatrzenie i gospodarka materiałowa: A, B3, B5, B10
- Umundurowanie: A, B5, B10
- Ochrona mienia Skarbu Państwa: A, B5, BE5, BE10
- Sprawy obronne i zarządzanie kryzysowe: A, B5, BE10
- Podstawowe zasady ekonomiczno-finansowe: A
- Finanse, księgowość: B2, B5, B10
- Księgowość finansowa: B3, B5, B50
- Księgowość materiałowo-towarowa: B5, A
- Transport i łączność: B5
- Inwentaryzacja: B5, B10, BE5
- System planowania gospodarki leśnej: B5, A
- Gospodarka leśna: A, B5, B10
- Ochrona lasu: A, BE5, BE10
- Gospodarka łowiecka: A, BE5,
- Użytkowanie lasu: A, B5
*Dokumentacja z lat 1945-1995 częściowo przekazana do Archiwum Państwowego we Wrocławiu.
Dokumentacja odziedziczona – lata 1980-1995: różne zakłady pod wcześniejszym nadzorem Okręgowego Zarządu Lasów Państwowych we Wrocławiu:
- Ośrodek Remontowo-Budowlany Lasów Państwowych w Legnicy
- Ośrodek Transportu Leśnego we Wrocławiu
- Zakład Usług Leśnych Boguszowie-Gorcach
- Zespół Składnic Lasów Państwowych Chojnów
- Zespół Składnic Lasów Państwowych Wrocław
- Ośrodek remontowo-budowlany Lasów Państwowych Kamieniec Ząbkowicki
- Rejon Lasów Państwowych Wołów
- Rejon Lasów Państwowych Bolesławiec
- Ośrodek Remontowo-Budowlany Lasów Państwowych Milicz
- Ośrodek Transportu Leśnego Jelenia Góra
- Zakład Usług Leśnych Jelenia Góra
- Finanse, księgowość: B2, B5, B10
Dokumentacja Dolnośląski Rejon Inspekcyjny: lata 1995-2012.
- Kontrole: A,
Osoba odpowiedzialna za pracę archiwum zakładowego: Mateusz Mazur, tel. +48 71 377 17 79, adres e-mail: Mateusz.mazur@wroclaw.lasy.gov.pl
Dokumenty z archiwum zakładowego udostępniane są na wniosek.
Materiały
Wniosek o udzielenie informacjiWniosek_o_udzielenie_informacji.doc 0.03MB Wniosek o udzielenie informacji
Wniosek_o_udzielenie_informacji.pdf 0.09MB
- Pierwsza publikacja:
- 17.08.2021 08:06 Adam Dudzin
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Adam Dudzin
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Archiwa | 3.0 | 20.10.2025 11:35 MAREK ZIĘBA |
| Archiwa | 2.0 | 17.10.2025 11:28 MAREK ZIĘBA |
| Archiwa | 1.0 | 17.08.2021 08:06 Adam Dudzin |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP