Skargi, wnioski i petycje
Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
• pisemnie,
• za pośrednictwem ePUAP,
• za pośrednictwem poczty,
• faksem,
• osobiście w siedzibie Dolnośląskiego Urzędu Celno-Skarbowego we Wrocławiu.
Skargi i wnioski zarówno te nadesłane pocztą, jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (w tym kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisami § 8 ust. 1 ww. rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
W sprawie skarg i wniosków Naczelnik Dolnośląskiego Urzędu Celno-Skarbowego we Wrocławiu lub Zastępca Naczelnika przyjmuje osoby zainteresowane we wtorki w godzinach od 13:30 do 15:30.
Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie wizyty.
Osoby zainteresowane przyjęciem w innych godzinach lub w innym dniu tygodnia również prosimy o wcześniejsze ustalenie dogodnego dla Państwa terminu.
Kontakt:
Sekretariat
Dolnośląskiego Urzędu Celno-Skarbowego
we Wrocławiu
tel.: 71 358 38 23
lub
tel. i fax: 71 355 33 06
e-mail: wroclaw.ucs@mf.gov.pl
Krajowy Telefon Interwencyjny (KTI).
KTI jest formą komunikacji, umożliwiającą Podatnikom przekazywanie opinii i informacji na temat:
• naruszeń przepisów prawa podatkowego,
• funkcjonowania Krajowej Administracji Skarbowej.
Numer Krajowego Telefonu Interwencyjnego oraz adres internetowy są jednolite na terenie całego kraju. Połączenie telefoniczne jest bezpłatne.
nr telefonu: 800 807 007
adres e-mail: powiadom_podatki@mf.gov.pl
Krajowy Telefon Interwencyjny czynny jest w dni robocze od godz. 7:00 do 17:00
Zarówno telefon interwencyjny jak i adres e-mail umożliwiają całkowicie anonimowe przekazanie informacji.