Skargi, wnioski i petycje
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z przepisami Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Skargi i wnioski, zarówno te nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (w tym - kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisami ww. rozporządzenia skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawione zostaną bez rozpoznania (§ 8 pkt 1). Zasada ta dotyczy również wszelkiej innej korespondencji wpływającej do Urzędu.
Klienci w sprawie skarg i wniosków przyjmowani są przez Naczelnika Urzędu (sekretariat – pokój 1/03 – I piętro) lub Zastępcę Naczelnika ( sekretariat – pokój 1/03 – I piętro).:
- poniedziałek - piątek w godzinach: 8:00 - 15:00
Jak złożyć skargę - informacja w języku migowym
Wideo
- Pierwsza publikacja:
- 24.03.2025 08:49 Joanna Kępa
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wieloosobowe Stanowisko ds. Komunikacji
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Skargi, wnioski i petycje | 3.0 | 30.04.2025 09:36 Anna Stępień |
| Skargi, wnioski i petycje | 2.0 | 25.03.2025 10:32 Joanna Kępa |
| Skargi, wnioski i petycje | 1.0 | 24.03.2025 08:49 Joanna Kępa |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP