W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Telefony

Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej (KAS):

Dowiedz się więcej o Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/skontaktuj-sie-z-nami/telefon-do-konsultanta/

Obsługa telefoniczna klientów

Ogólna informacja podatkowa i celna

  •  Poniedziałek - Piątek: 8:00 – 18:00

Indywidualna informacja podatkowa

  •  Poniedziałek: 8:00 – 18:00
  •  Wtorek - Piątek: 08:00 - 15:00

Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.

Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.

Jeżeli chcesz rozmawiać w zakresie:

  • Rachunkowości i upomnień - wybierz 1
  • Informacji podatkowej lub celnej - wybierz 2
  • Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych - wybierz 3
  • Kluczowych Podmiotów - wybierz 4
  • Weryfikacji numerów VAT kontrahentów z Unii Europejskiej przez biuro wymiany informacji dodatkowych w Koninie - wybierz 5
  • Krajowego Systemu e-Faktur KSeF - wybierz 6

Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkową bez potwierdzenia tożsamości.

Indywidualną informację podatkową otrzymasz tylko po uwierzytelnieniu kodem telePIN. Kod ustawisz po zalogowaniu do e-urzędu skarbowego.

*Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.

 

Egzekucja administracyjna

Numer telefonu wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Poddębicach – 43 67 87 709

TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym
Krajowa Informacja Skarbowa

Logo Krajowa Informacja Skarbowa

Konsultanci Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00

Wybierz cyfrę 2, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników Krajowej Informacji Skarbowej (KIS).

Na infolinii KIS uzyskasz ogólną informację podatkowo-celną – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii KIS nie udzielają indywidualnej informacji podatkowej.

Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.

Pamiętaj! Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.
Banner Jak ustawić swój telePIN? Zrobisz to w kilku krokach: Zaloguj się do e-Urzędu Skarbowego, Przejdź do sekcji "Ustawienia", Wybierz opcję "Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej", Kliknij "Ustaw telePIN". Telepin możesz zmienić lub usunąć w każdym momencie. Pamiętaj, aby nie udostępniać swojego telePINu innym osobom. Dowiedz się więcej: podatki.gov.pl. Ręka trzymająca telefon komórkowy.

Obsługa JPK_VAT

Pracownicy Urzędu Skarbowego w Poddębicach do kontaktu w zakresie plików JPK_VAT:

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług.

logo e-Urząd Skarbowy

e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7.

Serwis dostępny jest po zalogowaniu na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/.

Banner z napisem: Twój e-US. Odbieraj dokumenty na swoim koncie. Wyraź zgodę na e-Korespondencję w e-Urzędzie Skarbowym.

{"register":{"columns":[]}}