Telefony
Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej (KAS):
- 22 330 03 30 – z telefonów komórkowych
- 801 055 055 – z telefonów stacjonarnych
- +48 22 330 03 30 – z telefonów z zagranicy
Dowiedz się więcej o Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/skontaktuj-sie-z-nami/telefon-do-konsultanta/
Obsługa telefoniczna klientów
Ogólna informacja podatkowa i celna
- Poniedziałek - Piątek: 8:00 – 18:00
Indywidualna informacja podatkowa
- Poniedziałek: 8:00 – 18:00
- Wtorek - Piątek: 08:00 - 15:00
Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.
Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.
Jeżeli chcesz rozmawiać w zakresie:
- Rachunkowości i upomnień - wybierz 1
- Informacji podatkowej lub celnej - wybierz 2
- Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych - wybierz 3
- Kluczowych Podmiotów - wybierz 4
- Weryfikacji numerów VAT kontrahentów z Unii Europejskiej przez biuro wymiany informacji dodatkowych w Koninie - wybierz 5
- Krajowego Systemu e-Faktur KSeF - wybierz 6
Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkową bez potwierdzenia tożsamości.
Indywidualną informację podatkową otrzymasz tylko po uwierzytelnieniu kodem telePIN. Kod ustawisz po zalogowaniu do e-urzędu skarbowego.
*Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.
Egzekucja administracyjna
Numer telefonu wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Poddębicach – 43 67 87 709
TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym
Krajowa Informacja Skarbowa
Konsultanci Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00
Wybierz cyfrę 2, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników Krajowej Informacji Skarbowej (KIS).
Na infolinii KIS uzyskasz ogólną informację podatkowo-celną – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii KIS nie udzielają indywidualnej informacji podatkowej.
Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.
Pamiętaj! Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.
Obsługa JPK_VAT
Pracownicy Urzędu Skarbowego w Poddębicach do kontaktu w zakresie plików JPK_VAT:
- Andrzej Kubiak (koordynator)
andrzej.kubiak@mf.gov.pl; tel. (43) 67 87 725 - Adamina Pasternak (osoba zastępująca)
adamina.pasternak@mf.gov.pl; tel. (43) 67 87 726
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług.
e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7.
Serwis dostępny jest po zalogowaniu na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/.