Skargi, wnioski i petycje

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z przepisami Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.

Skargi i wnioski, zarówno te nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (w tym - kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisami ww. rozporządzenia skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawione zostaną bez rozpoznania (§ 8 pkt 1). Zasada ta dotyczy również wszelkiej innej korespondencji wpływającej do Urzędu.

Klienci w sprawie skarg i wniosków przyjmowani są przez Naczelnika urzędu (sekretariat – pokój D2A - 1 piętro) lub Zastępcę Naczelnika ( sekretariat – pokój D2B 1 - piętro):

  • w poniedziałek w godzinach: 8:00 - 16:30,
  • od wtorku do piątku w godzinach: 8:00 - 15:00.

Jak złożyć skargę - informacja w języku migowym

Wideo

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.03.2025 09:13 Joanna Kępa
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wieloosobowe Stanowisko ds. Komunikacji
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi, wnioski i petycje 2.0 24.03.2025 09:13 Joanna Kępa
Skargi, wnioski i petycje 1.0 24.03.2025 09:13 Joanna Kępa

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}