Skargi, wnioski i petycje
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z przepisami Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Skargi i wnioski, zarówno te nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (w tym - kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisami ww. rozporządzenia skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawione zostaną bez rozpoznania (§ 8 pkt 1). Zasada ta dotyczy również wszelkiej innej korespondencji wpływającej do Urzędu.
Klienci w sprawie skarg i wniosków przyjmowani są przez Naczelnika Urzędu (sekretariat – pokój 101 – I piętro) lub Zastępcę Naczelnika ( sekretariat – pokój 101 – I piętro) w:
- poniedziałek w godzinach: 15:30 - 17:00,
- od wtorku do piątku w godzinach: 8:00 - 15:00.
Jak złożyć skargę - informacja w języku migowym
Wideo
- Pierwsza publikacja:
- 24.03.2025 09:27 Joanna Kępa
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wieloosobowe Stanowisko ds. Komunikacji
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Skargi, wnioski i petycje | 1.0 | 24.03.2025 09:27 Joanna Kępa |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP