W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu mebli biurowych

Zmiana zapytania ofertowego

Niniejszym informuje się o zmianie zapytania ofertowego i wydłużeniu terminu składania ofert do dnia 5 sierpnia 2025 r. 

Materiały

Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu mebli biurowych 31.07.2025
Zapytanie​_ofertowe​_meble​_31072025.pdf 0.20MB
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_1​_Formularz​_ofertowy.xlsx 0.01MB
Załącznik nr 2 - informacja o produktach
Załącznik​_nr​_2​_informacja​_o​_produktach.docx 0.03MB

Zapytanie ofertowe

Materiały

Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu mebli biurowych
Zapytanie​_ofertowe​_meble.pdf 0.20MB
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_1​_Formularz​_ofertowy.xlsx 0.01MB
Załącznik nr 2 - informacja o produktach
Załącznik​_nr​_2​_informacja​_o​_produktach.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.07.2025 10:30 Marta Rusnak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dominika Mądry
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu mebli biurowych 2.0 31.07.2025 12:24 Marta Rusnak
Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu mebli biurowych 1.0 28.07.2025 10:30 Marta Rusnak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}