Stanowiska samodzielne
|
Monika Kobusińska Joanna Witek |
tel. 71 371-84-35 wew. 11 |
|
Mariusz Łuczyk |
tel. 71 343-72-27 |
|
Krzysztof Graniczny |
tel. 71 371-84-35 wew. 29 |
|
Anna Maciołek |
tel. 71 371-84-35 wew. 31 |
Zadania realizowane przez samodzielne stanowisko do spraw Kadr
- Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy i zwalnianiem pracowników.
- Przygotowywanie dokumentów związanych z przejściem pracowników na emeryturę lub rentę.
- Opracowywanie projektów planów urlopów oraz ewidencja czasu pracy.
- Prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą w służbie cywilnej.
- Prowadzenie spraw dotyczących upoważnień i legitymacji służbowych.
- Przygotowywanie materiałów i dokumentów związanych z awansowaniem, nagradzaniem, odznaczaniem i karaniem pracowników.
- Prowadzenie zagadnień związanych z dysponowaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Prowadzenie spraw związanych z profilaktycznymi badaniami lekarskimi pracowników oraz zwolnieniami lekarskimi.
- Zapewnienie ochrony danych osobowych.
- Opracowywanie sprawozdań, analiz, informacji z zakresu spraw osobowych.
Zadania realizowane przez samodzielne stanowisko do spraw bhp i p.poż.
- Nadzór i kontrola przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych w Wojewódzkim Inspektoracie.
- Prowadzenie spraw dotyczących szkoleń pracowników z zakresu bhp.
- Ocena występowania ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy.
- Ustalanie przydziału środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla określonych stanowisk pracy – prowadzenie ewidencji w tym zakresie.
- Prowadzenie spraw dotyczących wypadków przy pracy oraz w drodze do i z pracy.
- Zaopatrywanie obiektów i pomieszczeń biurowych w sprzęt przeciw pożarowy oraz instrukcje dotyczące bhp.
- Współpraca ze Społecznym Inspektoratem Pracy w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bhp oraz p.poż.
Zadania realizowane przez samodzielne stanowisko do spraw obsługi informatyki
- Zapewnienie stałego połączenia siecią Internet Wojewódzkiego Inspektoratu oraz podległych komórek organizacyjnych.
- Zapewnienie funkcjonowania sieci lokalnych Wojewódzkiego Inspektoratu oraz podległych komórek organizacyjnych.
- Zapewnienie funkcjonowania usługi poczty elektronicznej Wojewódzkiego Inspektoratu oraz podległych komórek organizacyjnych.
- Zapewnienie funkcjonowania serwerów lokalnych WIORiN.
- Tworzenie i rozwój strony podmiotowej WWW oraz BIP.
- Bieżąca konserwacja sprzętu komputerowego Wojewódzkiego Inspektoratu oraz podległych komórek organizacyjnych.
- Bieżąca naprawa sprzętu komputerowego Wojewódzkiego Inspektoratu oraz podległych komórek organizacyjnych.
- Bieżąca archiwizacja danych zebranych na nośnikach elektronicznych Wojewódzkiego Inspektoratu oraz podległych komórek organizacyjnych.
- Instalacje oraz aktualizacje oprogramowania dla Wojewódzkiego Inspektoratu oraz podległych komórek organizacyjnych.
- Szkolenie kadry Wojewódzkiego Inspektoratu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania.
- Zakupy sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Wojewódzkiego Inspektoratu.
- Projektowanie i rozwój sieci informatycznej Wojewódzkiego Inspektoratu.
Zadania realizowane przez samodzielne stanowisko do spraw obsługi prawnej
- Udzielanie opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa.
- Informowanie Wojewódzkiego Inspektora o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności Wojewódzkiego Inspektoratu.
- Uczestniczenie w rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, a zwłaszcza umów.
- Nadzór prawny nad egzekucją wierzytelności Wojewódzkiego Inspektoratu.
- Występowanie w charakterze pełnomocnika Wojewódzkiego Inspektora w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi.
- Opiniowanie projektów decyzji administracyjnych.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wojewódzkiego Inspektora, a wynikających z ustawy o radcach prawnych.