W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Pytania i odpowiedzi - nowa zakładka w serwisie

08.01.2021

Niebieskie tło. Na drugim planie nachodzące na siebie ikony: ikona dłoni naciska na ikonę
koła zębatego otoczonego strzałką. Na pierwszym planie biały napis Działanie.

Porządkowanie procesu cyfryzacji planowania przestrzennego, które rozpoczęło się 31 października 2020 r. wraz z wprowadzeniem Rozdziału 5a do ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2003 nr 80 poz. 717 z późn. zm.), nabiera tempa. Nowe regulacje prawne stanowią wyzwanie dla zaangażowanych w proces, w związku z czym wraz z podejmowanymi działaniami pojawiają się pytania i wątpliwości.

Jakich APP dotyczy obowiązek cyfryzacji? Kiedy i jak utworzyć dane dla APP? Komu je przekazać? Odpowiedzi na te i inne najczęściej zadawane pytania opublikowaliśmy w zakładce Pytania i odpowiedzi, która znajduje się w Bazie wiedzy. Zakładka, w zależności od potrzeb, będzie na bieżąco aktualizowana. Pytania zostały podzielone na kategorie tematyczne. Poszczególne pytania i odpowiedzi można znaleźć, korzystając z wyszukiwarki.

{"register":{"columns":[]}}