W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: pracownik administracyjno-gospodarczy

.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa na okres próbny
Termin składania aplikacji upłynął: 17-10-2025

Informacje o ofercie

Stanowisko: Pracownik administracyjno - gospodarczy

Etat: 3/4

Forma zatrudnienia: umowa o pracę

Termin składania aplikacji: 17.10.2025 r.

Forma i termin składania:  dokumenty aplikacyjne należy dostarczy do sekretariatu szkoły w godz. 08:00 – 16:00 w zamkniętej kopercie z podanym adresem
do korespondencji i numerem telefonu do kontaktu oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracownika administracyjno-gospodarczego” do godz. 16:00 w dniu 17.10.2025 r.

Oferty złożone po upływie tego terminu lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

- prowadzenie magazynu instrumentów muzycznych: prowadzenie dokumentacji przyjętych i wydanych instrumentów szkolnych, sporządzanie odpowiednich raportów, zgłaszanie braków i uszkodzeń, prowadzenie regularnych kontroli stanu instrumentów znajdujących się w szkole;

- współpraca z innymi pracownikami szkoły w tym dyrekcją, kierownikiem gospodarczym i księgowością w celu prawidłowego wykonywania powierzonych zadań;

- utrzymanie czystości i porządku w magazynie, zabezpieczanie powierzonego mienia przed zniszczeniem i kradzieżą, zgodnie z przyjętymi zasadami;

- prowadzenie archiwum szkoły (gromadzenie, ewidencjonowanie, przechowywanie, zabezpieczanie oraz udostępnianie dokumentacji w archiwum zakładowym, współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie postępowania z dokumentacją, porządkowanie akt, inicjowanie brakowania dokumentów niearchiwalnych, a także sporządzanie sprawozdań z działalności archiwum).

- inne prace administracyjne zlecone przez Dyrektora szkoły

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: świętokrzyskie
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. L. Różyckiego w Kielcach ul. Wojewódzka 12, 25-536 Kielce

Wymagania

- znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania biurowego (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu) oraz urządzeń biurowych - odpowiedzialność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność, inicjatywa

- łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy i współpracy w zespole,

- doświadczenie na podobnym stanowisku lub stanowisku pokrewnym będzie dodatkowym atutem;

Wymagane dokumenty

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę (druk w załączeniu),

- dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe,

- wybrani kandydaci po analizie dostarczonych dokumentów zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną,

- dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych, dokumenty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone na wniosek zainteresowanego w terminie 14 dni od dnia zakończenia rekrutacji;

Benefity

.

.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Kwestionariusz osobowy
Kwestionariusz​_​_osobowy.pdf 0.31MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.10.2025 14:39 Marek Piwowarczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dorota Ślewa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Pracownik administracyjno-gospodarczy 1.0 03.10.2025 14:39 Marek Piwowarczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}