Tytuł/stanowisko: pracownik administracyjno-gospodarczy
.
Informacje o ofercie
Stanowisko: Pracownik administracyjno - gospodarczy
Etat: 3/4
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Termin składania aplikacji: 17.10.2025 r.
Forma i termin składania: dokumenty aplikacyjne należy dostarczy do sekretariatu szkoły w godz. 08:00 – 16:00 w zamkniętej kopercie z podanym adresem
do korespondencji i numerem telefonu do kontaktu oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracownika administracyjno-gospodarczego” do godz. 16:00 w dniu 17.10.2025 r.
Oferty złożone po upływie tego terminu lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Zakres obowiązków
- prowadzenie magazynu instrumentów muzycznych: prowadzenie dokumentacji przyjętych i wydanych instrumentów szkolnych, sporządzanie odpowiednich raportów, zgłaszanie braków i uszkodzeń, prowadzenie regularnych kontroli stanu instrumentów znajdujących się w szkole;
- współpraca z innymi pracownikami szkoły w tym dyrekcją, kierownikiem gospodarczym i księgowością w celu prawidłowego wykonywania powierzonych zadań;
- utrzymanie czystości i porządku w magazynie, zabezpieczanie powierzonego mienia przed zniszczeniem i kradzieżą, zgodnie z przyjętymi zasadami;
- prowadzenie archiwum szkoły (gromadzenie, ewidencjonowanie, przechowywanie, zabezpieczanie oraz udostępnianie dokumentacji w archiwum zakładowym, współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie postępowania z dokumentacją, porządkowanie akt, inicjowanie brakowania dokumentów niearchiwalnych, a także sporządzanie sprawozdań z działalności archiwum).
- inne prace administracyjne zlecone przez Dyrektora szkoły
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: świętokrzyskie
Wymagania
- znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania biurowego (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu) oraz urządzeń biurowych - odpowiedzialność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność, inicjatywa
- łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy i współpracy w zespole,
- doświadczenie na podobnym stanowisku lub stanowisku pokrewnym będzie dodatkowym atutem;
Wymagane dokumenty
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę (druk w załączeniu),
- dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
- wybrani kandydaci po analizie dostarczonych dokumentów zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną,
- dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych, dokumenty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone na wniosek zainteresowanego w terminie 14 dni od dnia zakończenia rekrutacji;
Benefity
.
.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Krzysztof Ściga
- Telefon: 41 34 26 017 wew.105
- e-mail: administracja@muzyczna.kielce.pl
- Adres: ul. Wojewódzka 12, 25-536 Kielce
Materiały
Kwestionariusz osobowyKwestionariusz__osobowy.pdf 0.31MB
- Pierwsza publikacja:
- 03.10.2025 14:39 Marek Piwowarczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Dorota Ślewa
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Pracownik administracyjno-gospodarczy | 1.0 | 03.10.2025 14:39 Marek Piwowarczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP