W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja Dostępności

Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-01

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej

Wyłączenia

  • Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-01
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-01-30

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: mł. kpt. Bartosz Sosiński.
  • E-mail: bartosz.sosinski@straz.gda.pl
  • Telefon: 47 741 88 23

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim
  • Adres: ul. Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz Gdański
  • E-mail: sekretariat.pruszcz@straz.gda.pl
  • Telefon: 47 741 88 13

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Teren Komendy znajduje się przy ul. Gdańskiej 1 A w Pruszczu Gdańskim, gdzie również zlokalizowane jest główne wejście do budynku i prowadzi do niego utwardzony chodnik bez stopni i przeszkód dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na parter budynku prowadzi droga przystosowana dla wózków inwalidzkich - bez stopni i przeszkód. W budynku znajduje się platforma dla osób niepełnosprawnych, której gabaryty gwarantują swobodny przejazd osób niepełnosprawnych na wyższe kondygnacje budynku. Platforma wyposażona jest w panel sterowania, na którym znajdują się przyciski z alfabetem Braille-a umożliwiające jazdę na żądane piętro, przycisk ALARM do wezwania pomocy oraz przycisk STOP do zatrzymania platformy. Na parterze i piętrach dostępne są korytarze dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na każdym piętrze znajduje się toaleta.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności

  • Koordynator ds. dostępności architektonicznej – mł. kpt. Bartosz Sosiński e-mail: bartosz.sosinski@straz.gda.pl, tel. 47 741 88 23
  • Koordynator ds. dostępności cyfrowej – mł. kpt. Bartosz Sosiński e-mail: bartosz.sosinski@straz.gda.pl, tel. 47 741 88 23
  • Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej – mł.asp. Monika Gedera e-mail:  monika.gedera@straz.gda.pl, tel. 47 741 88 21

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego.pdf 0.34MB
Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej.docx
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Plan działania na rzecz poprawy dostępności 2024
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_dostępności​_2024.pdf 0.45MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.09.2020 11:57 Bartosz Sosiński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. kpt. Bartosz Sosiński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja Dostępności 21.0 30.01.2024 12:08 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 20.0 30.01.2024 11:38 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 19.0 29.01.2024 15:00 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 18.0 29.01.2024 14:50 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 17.0 29.01.2024 14:44 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 16.0 26.01.2024 15:14 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 15.0 08.05.2023 11:50 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 14.0 23.01.2023 13:08 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 13.0 23.01.2023 13:04 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 12.0 23.01.2023 12:54 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 11.0 23.01.2023 12:46 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 10.0 23.01.2023 12:36 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 9.0 23.01.2023 12:36 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 8.0 18.01.2023 13:28 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 7.0 14.06.2021 09:45 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 6.0 01.06.2021 12:21 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 5.0 06.10.2020 14:29 Bartosz Sosiński
Deklaracja Dostępności 4.0 23.09.2020 19:53 Bartosz Bieliński
Deklaracja Dostępności 3.0 23.09.2020 15:25 Bartosz Sosiński
Deklaracja dostępności 2.0 23.09.2020 12:01 Bartosz Sosiński
Deklaracja dostępności 1.0 16.09.2020 11:57 Bartosz Sosiński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}