W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

INFORMACJA DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH LUB SŁABOSŁYSZĄCYCH 

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

1. złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:

  • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”. 
  • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
    • e-mail na adres sekretariat.pruszcz@straz.gda.pl
    • WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
    • listownie na adres:
      Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Gdańska 1A
      z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
      (termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)

2. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
3. wysłać pismo  na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Gdańska 1A,
4. wysłać e-mail na adres: 
sekretariat.pruszcz@straz.gda.pl
5. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: +48 47 741 88 13
,

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-5 należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu,
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN,

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ KP PSP Pruszcz Gdański.

Materiały

Tekst łatwy do czytania - ETR
Tekst​_łatwy​_do​_czytania​_-​_ETR.pdf 0.68MB
Plik odczytywany maszynowo
Plik​_odczytywany​_maszynowo.docx 0.02MB
WNIOSEK​ O ZAPEWNIENIE USŁUGI TŁUMACZA JĘZYKA​ PJM, SJM i SKOGN
WNIOSEK​​_O​​_ZAPEWNIENIE​​_USŁUGI​​_TŁUMACZA​​_JĘZYKA​​_PJM,​​_SJM​​_i​​_SKOGN.doc 0.08MB

Wideo

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.10.2021 08:51 Bartosz Sosiński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. kpt. Bartosz Sosiński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 6.0 29.01.2024 14:59 Bartosz Sosiński
Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami 5.0 08.05.2023 11:58 Bartosz Sosiński
Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami 4.0 23.01.2023 13:10 Bartosz Sosiński
Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami 3.0 14.09.2022 13:59 Bartosz Sosiński
Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami 2.0 04.10.2021 08:54 Bartosz Sosiński
Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami 1.0 04.10.2021 08:51 Bartosz Sosiński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}