W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Strona internetowa oraz Biuletyn Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gdańskim

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gdańskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona internetowa oraz Biuletyn Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gdańskim.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-01

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej

Wyłączenia

  • Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-01
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-01-29

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: mł. bryg. Tomasz Nowak.
  • E-mail: tomasz.nowak@straz.gda.pl
  • Telefon: 58 560 15 26

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gdańskim
  • Adres: ul. Lubichowska 1 83-200 Starogard Gdański
  • E-mail: sekretariat.starogard@straz.gda.pl
  • Telefon: 58 560 15 18

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa PSP w Starogardzie Gdańskim zlokalizowana jest przy ul. Lubichowskiej 1 w Starogardzie Gdańskim. Na teren Komendy można wjechać samochodem przez ogólnodostępną bramę wjazdową zabezpieczoną szlabanem oraz wejście przez furtkę, gdzie znajduje się domofon (bez alfabetu Braille’a). Parking i chodnik Komendy są utwardzone, ponadto chodnik jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wejście główne do budynku administracyjnego Komendy usytuowane jest od strony ulicy Lubichowskiej (obok parkingu NETTO). Do wejścia zlokalizowanego na parterze budynku prowadzi droga przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Na parterze budynku znajduje się domofon (bez alfabetu Braille’a) oraz pomieszczenie przeznaczone do obsługi interesantów. Dostępne są też toalety dla interesantów. W Komendzie wyznaczono specjalne pomieszczenie do obsługi osób niepełnosprawnych, zlokalizowane na parterze budynku, do którego dostęp z zewnątrz i wewnątrz budynku nie jest ograniczony barierami architektonicznymi. Na terenie Komendy wyznaczono i oznakowano znakiem P-18 wraz z symbolem P-24 miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności

  • Koordynator ds. dostępności architektonicznej - mł. bryg. Tomasz Nowak, e-mail: tomasz.nowak@straz.gda.pl, tel. 58 560 15 26
  • Koordynator ds. dostępności cyfrowej - mł. bryg. Tomasz Nowak, e-mail: tomasz.nowak@straz.gda.pl, tel. 58 560 15 26
  • Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej - mł. bryg. Tomasz Nowak, e-mail: tomasz.nowak@straz.gda.pl, tel. 58 560 15 26

 

Materiały

O komendzie, straży pożarnej i więcej-dla osoby z niepełnosprawnością intelektualną wersja ETR
O​_komendzie,​_straży​_pożarnej​_i​_więcej-dla​_osoby​_z​_niepełnosprawnością​_intelektualną​_wersja​_ETR.pdf 0.51MB
Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego.pdf 0.99MB
Plan działania na rzecz poprawy dostępności
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_dostępności.pdf 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.09.2020 10:22 Grzegorz Turzyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Grzegorz Turzyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 12.0 02.02.2024 07:55 Grzegorz Turzyński
Deklaracja dostępności 11.0 02.02.2024 07:54 Grzegorz Turzyński
Deklaracja dostępności 10.0 29.01.2024 11:43 Grzegorz Turzyński
Deklaracja dostępności 9.0 29.01.2024 11:29 Grzegorz Turzyński
Deklaracja dostępności 8.0 29.01.2024 11:14 Grzegorz Turzyński
Deklaracja dostępności 7.0 22.03.2023 12:28 Grzegorz Turzyński
Deklaracja dostępności 6.0 11.06.2021 09:35 Grzegorz Turzyński
Deklaracja dostępności 5.0 25.09.2020 10:35 Grzegorz Turzyński
Deklaracja dostępności 4.0 23.09.2020 21:03 Grzegorz Turzyński
Deklaracja dostępności 3.0 23.09.2020 20:04 Bartosz Bieliński
Deklaracja dostępności 2.0 23.09.2020 16:50 Grzegorz Turzyński
Deklaracja dostępności 1.0 23.09.2020 10:22 Grzegorz Turzyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}