W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski można składać w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Starogardzie Gdańskim

w dniach roboczych: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30

 Komendant Powiatowy PSP w Starogardzie Gdańskim lub upoważniony przez niego Zastępca Komendanta Powiatowego PSP w Starogardzie Gdańskim przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu, w poniedziałki w godzinach od 15.00 do 16.00

 Skargi i wnioski można składać osobiście, jak również listownie pod adresem:

 Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Starogardzie Gdańskim

ul. Lubichowska 1  83-200 Starogard Gdański

 lub też wysyłając drogą elektroniczną po adresem: sekretariat.starogard@straz.gda.pl, albo poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą na platformie EPUAP. Ponadto informujemy, że przez całą dobę w imieniu Komendanta Powiatowego PSP dyżuruje Stanowisko Kierowania Komendanta Powiatowego PSP (tel. 58 5601500, 58 5601501), z którym również można kontaktować się w sprawach nagłych.

 

Tryb rozpatrywania

    Skargi i wnioski rozpatrywane są na podstawie ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 r., poz. 256 ze zm.) i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46).

    Przedmiotem skargi może być w szczególności:

  1. zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników,
  2. naruszenie praworządności lub interesów skarżących,
  3. a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.

    Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy dotyczące:

  1. ulepszenia organizacji,
  2. wzmocnienia praworządności,
  3. usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom,
  4. ochrony własności,
  5. lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

    Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.

    Organ właściwy do załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca. Odpowiednio stosuje się termin załatwienia wniosku.

UWAGA: Skargi i wnioski o charakterze anonimowym, nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania (art. 64 kpa).

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.09.2020 11:06 Grzegorz Turzyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Grzegorz Turzyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 5.0 22.08.2022 10:29 Grzegorz Turzyński
Skargi i wnioski 4.0 22.08.2022 10:25 Grzegorz Turzyński
Skargi i wnioski 3.0 24.11.2020 12:07 Grzegorz Turzyński
Skargi i wnioski 2.0 23.09.2020 15:05 Grzegorz Turzyński
Skargi i wnioski 1.0 23.09.2020 11:06 Grzegorz Turzyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}