Powrót

Rekrutacja 2025/26

28.03.2025

Kontynuacja pobytu w bursie i rekrutacja na wolne miejsca 
na rok szkolny 2025/2026

Podstawowe informacje
1.    Bursa przyjmuje uczniów pobierających naukę poza miejscem stałego zamieszkania w publicznych szkołach artystycznych funkcjonujących w Opolu.
2.    Miejsce w bursie przyznaje się na rok szkolny.
3.    Do bursy przyjmowani są kandydaci na podstawie:
1)    deklaracji kontynuowania pobytu w bursie,
2)    wniosku o przyjęcie do bursy.
4.    Uczeń objęty opieką bursy w poprzednim roku szkolnym może złożyć deklarację kontynuowania pobytu, jeśli kontynuuje naukę w szkole artystycznej.
5.    Kandydat na wolne miejsce składa wniosek o przyjęcie do dyrektora bursy wraz z dokumentami i oświadczeniami potwierdzającym spełnianie kryteriów przyjęcia do bursy.
6.    Wzory wniosku, deklaracji i innych wymaganych dokumentów są udostępniane na stronie internetowej bursy i w sekretariacie bursy
7.    O przyjęcie do bursy może ubiegać się uczeń, jeśli jego stan zdrowia nie wymaga specjalistycznej opieki medycznej oraz nie zagraża zdrowiu i życiu własnemu oraz innym wychowankom.
8.    Rekrutacja kandydatów na wolne miejsca odbywa się w oparciu o: Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie kryteriów rekrutacji do publicznej placówki zapewniającej opiekę i wychowanie uczniom szkół artystycznych w okresie pobierania nauki poza miejscem stałego zamieszkania.
9.    O przyjęciu do bursy decyduje Komisja Rekrutacyjna, którą powołuje dyrektor bursy.
10.   Listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych oraz listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych są publikowane w siedzibie placówki.
 

Informacje uzupełniające - koszty pobytu w bursie:

  • zakwaterowanie 180 zł miesięcznie,
  • wyżywienie: 25 zł dziennie  (śniadanie, obiad, kolacja)
  • kaucja 180 zł płatna przed zakwaterowaniem
  • nr konta do wpłat za zakwaterowanie i wyżywienie oraz kaucji: 08 1010 1401 0020 0413 9134 0000

HARMONOGRAM REKRUTACJI: 

  1. Składanie wniosków o przyjęcie do bursy od 1.07.2025 do 11.07.2025 
  2. Podanie do publicznej wiadomości  listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 14.07.2025 
  3. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych 12.08.2024 
  4. Potwierdzenie zamiaru zamieszkania prze kandydatów przyjętych i kontynuujących pobyt w bursie w postaci pisemnego oświadczenia do dnia 22.08.2025.

Materiały

Wniosek o przyjęcie do bursy
Wniosek​_o​_przyjęcie​_do​_bursy.pdf 0.30MB
Deklaracja kontynuowania pobytu
Deklaracja​_kontynuowania​_pobytu.pdf 0.66MB
Wzory dokumentów
Wzory​_dokumentów​_potwierdzających​_spełnienie​_kryteriów​_przyjęcia.pdf 0.37MB
Potwierdzenie zamieszkania w bursie
Potwierdzenie​_zamieszkania​_w​_bursie.pdf 0.45MB
Regulamin rekrutacji wychowanków do bursy
Regulamin​_Rekrutacji​_Wychowanków​_do​_bursy.docx 0.05MB
Terminy rekrutacji na rok szkolny 2025.26
HARMONOGRAM​_REKRUTACJI​_na​_rok​_szkolny​_202526.pdf 0.12MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.03.2025 10:55 Jerzy Siwiec
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jerzy Siwiec
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rekrutacja 2025/26 5.0 14.08.2025 11:39 Jerzy Siwiec
Rekrutacja 2025/26 4.0 02.07.2025 12:39 Jerzy Siwiec
Rekrutacja 2025/26 3.0 28.03.2025 11:07 Jerzy Siwiec
Rekrutacja 2025/26 2.0 28.03.2025 11:01 Jerzy Siwiec
Rekrutacja 2025/26 1.0 28.03.2025 10:55 Jerzy Siwiec

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}