W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

KOMUNIKAT

20.10.2022

Uruchomienie nowego systemu paszportowego

PASZPORTY RP

W związku z wejściem w życie nowej ustawy o dokumentach paszportowych i uruchomieniem Rejestru Dokumentów Paszportowych od 8 listopada godz. 13:00 do 13 listopada 2022 r. organy paszportowe nie będą przyjmować wniosków o wydanie paszportu.  W tym okresie nie będzie także możliwości odbioru dokumentów.

Prosimy o uwzględnienie powyższego w swoich planach wyjazdowych i zaplanowanie wizyty
w urzędzie najpóźniej 8 listopada 2022 r. do godz. 13:00 lub też po 14 listopada 2022 r.

W tym okresie, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, organy paszportowe będą mogły wydawać wyłącznie paszporty tymczasowe.

{"register":{"columns":[]}}