W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Funkcjonalności

  • Płatność BLIKIEM – sposób regulowania zobowiązania wobec urzędu bez użycia gotówki, za pomocą kodu BLIK.
  • BLIK One Click – pozwala na dokonywanie opłat bez konieczności wpisywania kodu BLIK przy każdej transakcji. 
    Po pierwszym jednorazowym zatwierdzeniu płatności urzędowej z kodem, ustawienia zostaną zapamiętane w aplikacji bankowej, co umożliwia późniejsze płatności jednym kliknięciem.
  • Płatność kartą – regulowanie zobowiązania wobec urzędu za pomocą karty płatniczej.
    Istnieje możliwość zapamiętania danych używanej karty.
  • Płatności w okienku – są realizowane podczas wizyty w urzędzie. 
    Płatność wystawiana jest online, dzięki czemu obywatel nie musi iść do kasy. Powiadomienie o płatności pojawi się na ekranie jego telefonu. Musi jej dokonać w ciągu 20 minut.
  • Opłaty na życzenie – nie wymagają wizyty w urzędzie. 
    Lista zobowiązań udostępnionych przez dany urząd znajduje się w aplikacji. Wybierając jedną z nich można dokonać płatności za siebie lub kogoś innego.
  • Odsetki – możliwość uregulowania przeterminowanej płatności.
    Kwota do zapłaty uwzględnia naliczone przez system odsetki.
{"register":{"columns":[]}}