W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o przetargu nr 23/2025/M CLB Kielce

Ogłoszenie nr 23/2025/M
o przetargu publicznym na sprzedaż składników mienia będącego własnością Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska zlokalizowanych w Centralnym Laboratorium Badawczym w Kielcach

1.    Nazwa i siedziba organizatora przetargu

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3
02-362 Warszawa
Tel. 22 369 24 05, e-mail: sekretariatdag@gios.gov.pl 

2.    Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu

Otwarcie ofert przez Komisję przetargową nastąpi w siedzibie organizatora przetargu 
w dniu 19.11.2025 r. o godz. 13.00 w pokoju nr. 117, I piętro.

3.    Rodzaj, typy i ilości składników będących przedmiotem sprzedaży wraz ze wskazaniem cen wywoławczych:

Przedmiotem sprzedaży jest Analizator ICP.
Stan techniczny:
Urządzenie mocno wyeksploatowane, uszkodzone i nienaprawialne elementy pomiarowe, naprawa ekonomicznie nieuzasadniona, brak części, rok produkcji 2004
Cena wywoławcza: 2 800,00 zł

4.    Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawany składnik majątku ruchomego:

Analizator można oglądać od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 14:00, w siedzibie CLB w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce - po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
Szczegółowe informacje można uzyskać od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 14:00, pod 
nr tel.: 515 004 042, e-mail: o.brodzik@gios.gov.pl

5.    Wysokość wadium oraz forma, termin i miejsce jego wniesienia:

1.    Wysokość wadium wynosi 10% ceny wywoławczej – 280,00 (słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100).
2.    Wadium w formie pieniężnej, należy wpłacić na rachunek NBP 63 1010 1010 0006 4813 9120 0000 tytułem „Ogłoszenie o przetargu publicznym nr 23/2025/M”. Warunkiem dokonania wpłaty wadium w wyznaczonym terminie jest zaksięgowanie wpłaty na rachunku organizatora przetargu do dnia 19.11.2025 r., do godz. 11:00.

6.    Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym przetargu:

Oferta pod rygorem nieważności powinna zostać sporządzona na piśmie i być opatrzona czytelnym podpisem, musi być zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia oraz zawierać:

1)    imię, nazwisko, adres oferenta, PESEL lub NIP, numer telefonu kontaktowego i adres e- mail - w przypadku, gdy oferentem jest osoba fizyczna, lub też nazwę/ firmę i siedzibę oferenta, NIP, numer telefonu kontaktowego i adres e-mail - w przypadku, gdy oferentem jest osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, 

2)    oferowaną cenę i warunki jej zapłaty,

3)    oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym składnika majątku będącego przedmiotem przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z zapoznania się ze stanem tego składnika, 

4)    dowód wniesienia obowiązującego wadium.

Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. 

7.    Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie. Koperta musi być zaadresowana wg poniższego wzoru:

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3
02-362 Warszawa
„Oferta przetargowa
OGŁOSZENIE NR 23/2025/M”
Nie otwierać przed dniem 19.11.2025 r., godzina 13:00

Oferty należy składać od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 16.00, nie później niż do dnia 19.11.2025 r., do godz. 12:00 w biurze podawczym Kancelarii Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa.
Termin związania ofertą wynosi 14 dni od dnia otwarcia ofert.

8.    Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.

9.    Inne informacje:
1)    Przetarg jest prowadzony na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 2303 z późn. zm.).
2)    Przystąpienie do przetargu oznacza, że oferent akceptuje wszystkie warunki niniejszego przetargu i że nie będzie występował z jakimikolwiek roszczeniami do sprzedawcy związanymi ze stanem technicznym zakupionego składnika majątku.
3)    Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę za przedmiot przetargu. Cena sprzedaży nie może być niższa od ceny wywoławczej.
4)    Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium określonego w pkt 5 niniejszego ogłoszenia.
5)    Wadium powinno być wniesione na wskazany w pkt 5 rachunek bankowy.
6)    Wadium wniesione przez nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia.
7)    Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zostanie zwrócone w terminie 7 dni odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.
8)    Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy.
9)    Złożona oferta nie może być przedmiotem negocjacji pomiędzy stronami.
10)    Komisja przetargowa odrzuca ofertę, jeżeli:
    została ona złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium,
    lub jest ona niekompletna, nieczytelna lub budzi inną wątpliwość, zaś jej uzupełnienie lub złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
11)    O odrzuceniu oferty komisja przetargowa zawiadamia oferenta niezwłocznie.
12)    W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert o tej samej najwyższej cenie pomiędzy oferentami, którzy zaproponowali najwyższą cenę, zostanie przeprowadzona aukcja, której ceną wywoławczą będzie cena zaproponowana w ofertach.
13)    Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte sprzedawanego składnika majątku.

10.    Termin zawarcia umowy sprzedaży

1)    Zawarcie pisemnej umowy sprzedaży nastąpi nie później niż 14 dni po wyborze oferty licząc od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty. 
2)    Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 
3)    Wydanie przedmiotu sprzedaży Nabywcy następuje niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia
4)    Wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości Nabywca.

11.    Załączniki:

1)    Załącznik nr 1 do ogłoszenia – wzór umowy sprzedaży;
2)    Załącznik nr 2 do ogłoszenia – wzór Oferty; 
3)    Załącznik nr 3 do ogłoszenia – wzór protokołu zdawczo - odbiorczego
4)    Załącznik nr 4 do ogłoszenia – Klauzula informacyjna RODO
 

Materiały

Załącznik​_nr​_1​_do​_ogłoszenia​_o​_przetargu​_​_-​_umowa​_sprzedaży
Załącznik​_nr​_1​_do​_ogłoszenia​_o​_przetargu​_​_-​_umowa​_sprzedaży.docx 0.03MB
Załącznik​_nr​_2​_do​_ogłoszenia​_o​_przetargu​_-​_wzór​_oferty
Załącznik​_nr​_2​_do​_ogłoszenia​_o​_przetargu​_-​_wzór​_oferty.docx 0.02MB
Załącznik​_nr​_3​_do​_ogłoszenia​_-​_protokół​_zdawczo-odbiorczy
Załącznik​_nr​_3​_do​_ogłoszenia​_-​_protokół​_zdawczo-odbiorczy.docx 0.02MB
Załącznik​_nr​_4​_do​_ogłoszenia​_-​_Klauzula​_RODO
Załącznik​_nr​_4​_do​_ogłoszenia​_-​_Klauzula​_RODO.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.11.2025 18:31 Renata Sobczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Renata Sobczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o przetargu nr 23/2025/M CLB Kielce 1.0 04.11.2025 18:31 Renata Sobczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}