W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

specjalista ds. koordynacji czynności kancelaryjnych i rozwoju systemu EZD

Materiały

specjalista ds. koordynacji czynności kancelaryjnych i rozwoju systemu elektronicznego obiegu dokumentów EZD
108401-wynik.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.11.2022 13:44 Agnieszka Mikulska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Barbara Tasiemska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
specjalista ds. koordynacji czynności kancelaryjnych i rozwoju systemu EZD 1.0 22.11.2022 13:44 Agnieszka Mikulska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}