Skargi i wnioski
Podstawy prawne przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego – dział VIII Skargi i wnioski,
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Przedmiot skargi i wniosku:
- Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez Graniczną Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Szczecinie albo przez jej pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
- Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Skargi i wnioski powinny zawierać:
- imię, nazwisko (nazwę)
- adres wnoszącego skargę lub wniosek.
Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawimy bez rozpatrzenia.
Skargi i wnioski można składać:
- pocztą tradycyjną, na adres siedziby: Graniczna Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie, al. Wojska Polskiego 160, 70-481 Szczecin
- pocztą elektroniczną na adres: gsse.szczecin@sanepid.gov.pl,
- przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (za pośrednictwem platformy ePUAP),
- na piśmie w sekretariacie Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie, al. Wojska Polskiego 160.
Dyrektor Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie lub osoba zastępująca przyjmuje zgłaszających skargi i wnioski w środy w godz. od 9.00 do 11.00 lub w innym terminie, każdorazowo po uprzednim umówieniu się w sekretariacie pod nr tel.: 91 462 43 18.