W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Na sprzedaż

15.02.2022

Ambasada RP w Hadze ogłasza sprzedaż samochodu marki BMW 318i w trybie przetargu publicznego

BMW

Przedmiotem przetargu jest samochód osobowy marki BMW 318i, rok produkcji 2008 r. Samochód posiada ważny przegląd techniczny.

OPIS SAMOCHODU:

  • rok produkcji: 2008
  • moc silnika: 105 KW
  • rodzaj paliwa: benzyna
  • skrzynia biegów: 6-Biegowa Manualna
  • ilość cylindrów: 4
  • pojemność silnika: 1996 cm3
  • kolor: czarny
  • stan licznika (przebieg): 133 902 km (stan na dzień 10.02.2022)
  • kompleksowe naprawy i remonty: brak
  • stan techniczny: Stan techniczny dobry, zmatowiony i porysowany lakier.

Cena wywoławcza – 6 500,00 EUR (słownie: sześć tysięcy pięćset euro)

Osoby zainteresowane nabyciem mogą obejrzeć samochód po wcześniejszym uzgodnieniu terminu dzwoniąc do Ambasady pod numer +31 (0) 70 79 90 150 lub pisząc e-mail na adres: hague.administration@msz.gov.pl

Podpisane oferty pisemne z proponowaną kwotą zakupu należy składać w siedzibie Ambasady RP w Hadze:

Alexanderstraat 25, 2514 JM Haga (Den Haag)

Królestwo Niderlandów (Koninkrijk der Nederlanden)

w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Przetarg BMW 318i", w dni robocze w godz. 8:30-15:30, do dnia 02 marca 2022 r. do godz. 12:00.

Oferta powinna zawierać:

  1. Imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta, nr tel. kontaktowego.
  2. Oferowaną cenę i określenie formy płatności (przelew bankowy lub gotówka).
  3. Oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji oględzin.

Oferta zostanie odrzucona jeżeli:

  1. Została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium.
  2. Nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w pkt 1-3 dotyczących wymogów oferty lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.

Złożoną ofertę potwierdza się niezwłocznie wpłaconym w gotówce w kasie Ambasady lub przelewem bankowym wadium w kwocie 10% ceny wywoławczej, tj. 650,00 EUR (słownie: sześćset pięćdziesiąt euro).

Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone zostaną zwrócone w terminie 7 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty. Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.

Nabywca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich dodatkowych kosztów związanych
z przerejestrowaniem samochodu, podatków, opłat celnych, akcyzy itp.

Poniżej wykaz niezbędnych dodatkowych kosztów:

- podatek od samochodów osobowych i motocykli (tzw. BPM);

- podatek VAT;

- koszt przerejestrowania pojazdu na zwykłe tablice;

- koszt przeglądu technicznego;

Przy ewentualnym eksporcie auta do innego kraju UE (w tym Polski) należy:

- wyrejestrować pojazd w NL

Ambasada zwróci się również do lokalnego Urzędu Podatkowego o zwrot podatku BPM. Jeśli  wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, kwota ww. podatku zostanie niezwłocznie zwrócona Kupującemu.

Osoba fizyczna biorąca udział w przetargu zobowiązana jest posiadać: dowód tożsamości, dowód wpłaty wadium oraz podpisać oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem faktycznym samochodu,
a osoba reprezentująca osobę prawną dodatkowo stosowne pełnomocnictwa i aktualny wypis
z rejestru sądowego. W przypadku kopii wypisu kopia powinna być potwierdzona za zgodność
z oryginałem.

Komisyjne otwarcie ofert, dla oferentów, nastąpi w dniu 02 marca 2022 r. o godz. 12:00

Samochód zostanie sprzedany oferentowi, który zaproponuje najwyższą cenę.

W przypadku zgłoszenia tej samej ceny przez kilku oferentów, przetarg będzie kontynuowany
w formie aukcji (licytacji) między tymi oferentami.

Nabywca podpisuje umowę kupna/sprzedaży niezwłocznie po zakończeniu przetargu i dokonuje wpłaty ceny samochodu, pomniejszonej o wpłacone wadium najpóźniej w terminie 7 dni od uzyskania przez Ambasadę wszelkich niezbędnych dokumentów z tutejszych urzędów. Pojazd zostanie wydany po dokonaniu płatności. Nabywca kupuje pojazd w jego obecnym stanie. Przystępując do przetargu wyraża zgodę na poniesienie wszystkich opłat związanych z nabyciem
i przerejestrowaniem pojazdu, w tym podatków, kosztów rejestracji, przeglądów technicznych
i wszelkich innych kosztów wymaganych prawem miejscowym.

Ambasada RP w Hadze nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte pojazdu.

Organizator przetargu zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu rozpoczęcia przetargu lub jego unieważnienia bez podania przyczyny.

{"register":{"columns":[]}}