W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Załadunek, przeniesienie i rozładunek mebli z Dolnośląskiego Urzędu Celno - Skarbowego we Wrocławiu z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Okopowa 6 z budynku A (piwnica, I, II, III piętro bez windy wąska klatka schodowa) do budynku B odległość ok 40 m pod górkę (na I piętro bez windy).

ZAPROSZENIE

do złożenia propozycji cenowej

Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „Ustawą Pzp”, ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych Wykonawców
o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.

  1. Nazwa i opis zadania

Załadunek, przeniesienie i rozładunek mebli z Dolnośląskiego Urzędu Celno – Skarbowego we Wrocławiu  
z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Okopowa 6 z budynku A (piwnica, I, II, III piętro bez windy wąska klatka schodowa) do budynku B odległość ok 40 m pod górkę (na I piętro bez windy).

Wykaz mebli i sprzętu zawiera załącznik nr 1 do Zaproszenia - tabela nr 1

  1. Miejsce realizacji usługi

Dolnośląski Urząd Celno – Skarbowy we Wrocławiu z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Okopowa 6.

 3.   Termin realizacji zamówienia:

Całość usługi planowana do realizacji w dniach od 15.12.2025r. do 23.12.2025 r. – czas realizacji do oceny przez Wykonawcę maksymalnie  do 3-ch kolejnych dni roboczych.

Usługa może być realizowana w dni robocze w godz. od 8.00 do 15.00.

Dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana
za najkorzystniejszą.

  1. Kryteria oceny ofert.

Cena brutto wraz ze wszystkimi kosztami za zadanie. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie całości zadań – 100%.

  1. Propozycja ofertowa ma zawierać

Wypełniony we wskazanych rubrykach i podpisany przez Wykonawcę albo osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 2 do Zaproszenia – formularz ofertowy.

  1. Termin złożenia propozycji cenowej:

Propozycję cenową należy przesłać w terminie do dnia 08.12.2025 r. do godziny 12:00 na adres poczty elektronicznej: grazyna.przykucka@mf.gov.pl.

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

 Grażyna Przykucka, nr tel: 71 365 27 46.

Po dokonaniu wyboru zostanie wystawione pisemne zlecenie na wykonanie usługi.

  1. Zasady płatności:

Termin płatności po wykonaniu usługi do 14 dni od otrzymania poprawnie wystawionej faktury.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia bądź ograniczenia wykonania usługi.

 

Lista załączników

       -załącznik nr 1 do Zaproszenia – wykaz mebli i sprzętu będących przedmiotem zamówienia;

       -załącznik nr 2 do Zaproszenia – formularz ofertowy;

       -załącznik nr 3 do Zaproszenia – klauzula informacyjna.

Materiały

Zaproszenie
ZAPROSZENIE​_do​_złożenia​_oferty​_cenowej​_przeprowadzka​_DUCS​_JGdocx-1.pdf 0.12MB
Załącznik nr 1 do Zaproszenia - Zestawienie mebli
Załącznik​_nr​_1​_do​_zaproszenia​_Zestawienie​_mebli.pdf 0.12MB
Załącznik nr 2 do Zaproszenia - formularz ofertowy
Zalacznik​_nr​_2​_do​_Zaproszenia​_-​_formularz​_ofertowy(4).docx 0.02MB
Załącznik nr 3 do Zaproszenia - Klauzula informacyjna
Załącznik​_nr​_3​_do​_Zaproszenia​_-​_Klauzula​_informacyjna​_(2)​_(1)-5.pdf 0.19MB
{"register":{"columns":[]}}