W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Konsulat Generalny Rzeczypospolitej Polskiej w Ałmaty poszukuje pracownika

11.03.2020

Konsulat Generalny Rzeczypospolitej Polskiej w Ałmaty ogłasza konkurs na stanowisko pracownika do spraw konsularnych.

Dyżur konsularny

Wymagania niezbędne:

·        obywatelstwo polskie (posiadanie karty stałego pobytu w Kazachstanie);

·        wykształcenie wyższe lub średnie;

·        biegłe posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie;

·        zaświadczenie o niekaralności; 

·        biegła obsługa komputera w tym programów pakietu office;

 

Wymagania dodatkowe:

·        komunikatywność;

·        znajomość języka rosyjskiego;

·        rzetelność, samodzielność;

·        umiejętności związane z organizacją pracy;

·        umiejętność obsługi urządzeń wspomagających pracę biurową;

 

Wymagane dokumenty:

·        kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie;

·        życiorys;

·        kopia dokumentu tożsamości potwierdzającego obywatelstwo polskie;

·        kopia karty stałego pobytu w Kazachstanie; 

·        zaświadczenie o niekaralności;

·        podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;

 

Termin składania dokumentów: 

Wymagane dokumenty w formie elektronicznej prosimy przesyłać do dnia 15.04.2020 r. na adres mailowy: almaty.kg.sekretariat@msz.gov.pl

KG RP w Ałmaty zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi osobami.

 

Dane osobowe - klauzula informacyjna

 

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego: Minister Spraw Zagranicznych z siedzibą przy al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa.

Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, adres e-mail: iod@msz.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy;

Informacje o odbiorcach danych: dane nie są przekazywane innym podmiotom;

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których konsul generalny ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska);

Uprawnienia:

prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na adres:

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych

ul. Stawki 2

00-193 Warszawa.

 

 

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

{"register":{"columns":[]}}