W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

26.01.2021

Logo przedstawia szary hełm strażacki, czerwony płomień, toporki i napis Państwowa Straż Pożarna

Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn. ,,Termomodernizacja dachu oraz budowa konstrukcji wsporniczej pod planowaną w przyszłości instalację fotowoltaiczną na budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej nr 4 w Gdyni przy ul. Krzemowej 4 w formule ,,zaprojektuj i wybuduj’’.

Opracowanie: kpt. Piotr Kołodziejczyk

 

Materiały

Informacja o unieważnieniu postępowania
Informacja​_o​_unieważnieniu​_postępowania.pdf 0.06MB
{"register":{"columns":[]}}