W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do Strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-01

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,.

Wyłączenia

  • Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-01
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-01-18

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni
  • Adres: ul. Władysława IV 12/14, 81-353 Gdynia
  • E-mail: sekretariat.gdynia@straz.gda.pl
  • Telefon: 48 58 660 23 00

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Teren komendy znajduje się przy skrzyżowaniu ul. Władysława IV i ul. W. Radtkego. Wejście główne do obiektu zlokalizowane jest od strony ul. Władysława IV, gdzie istnieje również możliwość zaparkowania pojazdu w miejscach wyznaczonych (3 szt.). Drzwi wejściowe znajdują się powyżej poziomu terenu, należy pokonać 3 stopnie schodów. Przy wejściu znajduje się domofon. Dalsze przejście zabezpieczone jest barierką, przy której służba dyżurna kontroluje ruch osobowy na terenie Komendy oraz cel wizyty petenta. Obiekt nie został wyposażony w windę osobową.

Budynek komendy nie jest w pełni przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. Osoby niepełnosprawne mogą skorzystać z zewnętrznego podestu dla wózków inwalidzkich, umożliwiającego transport wyłącznie na poziom parteru. Toaleta na parterze przystosowana jest dla osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub druku powiększonego dla osób niewidomych i słabowidzących.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Aplikacje mobilne

  • Nie prowadzimy żadnych aplikacji mobilnych.

Informacje dodatkowe

  • Wszystkie informacje publikowane przez nas w mediach społecznościowych są dostępne cyfrowo i nie umieszczamy ich ponownie na tej stronie internetowej.

Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności

  • Koordynator ds. dostępności architektonicznej – st. str. Kamila Karlińska-Godlewska
    • e-mail: kamila.karlinska-godlewska@straz.gda.pl
    • tel. 48 58 660 23 15
  • Koordynator ds. dostępności cyfrowej – Wojciech Moraczyński
    • E-mail: info@kmpsp.gdynia.pl,
    • tel. 48 58 660 22 11
  • Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej – st. asp. Paweł Puścian
    • e-mail: pawel.puscian@straz.gda.pl,
    • tel. 48 58 660 22 18

 

Materiały

Plan działania na rzecz poprawy dostępności
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_dostępności.docx 0.02MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego za 2020
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_za​_2020.pdf 1.28MB
Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.09.2020 12:33 Łukasz Płusa
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. asp. Paweł Puścian
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 10.0 18.01.2024 11:11 Paweł Puścian
Deklaracja dostępności 9.0 12.01.2023 12:13 Paweł Puścian
Deklaracja dostępności 8.0 04.08.2021 14:42 Piotr Kołodziejczyk
Deklaracja dostępności 7.0 16.06.2021 13:05 Piotr Kołodziejczyk
Deklaracja dostępności 6.0 14.06.2021 09:59 Piotr Kołodziejczyk
Deklaracja dostępności 5.0 14.06.2021 09:41 Piotr Kołodziejczyk
Deklaracja dostępności 4.0 02.06.2021 09:39 Piotr Kołodziejczyk
Deklaracja dostępności 3.0 02.06.2021 09:37 Piotr Kołodziejczyk
Deklaracja dostępności 2.0 29.03.2021 09:04 Piotr Kołodziejczyk
Deklaracja dostępności 1.0 25.09.2020 12:33 Łukasz Płusa

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}