W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Jastrzębiu-Zdroju zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej oraz stronę biuletynu informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej www.gov.pl/web/kmpsp-jastrzebie-zdroj.

  • Data publikacji strony internetowej: 10 grudzień 2020 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 31 marzec 2025 r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Część zamieszczonych na stronie publikacji w formacie plików PDF nie jest dostępna cyfrowo. Pliki wideo nie posiadają transkrypcji tekstowej. Część plików i zdjęć nie jest dostępna cyfrowo. Niektóre elementy tekstowe nie mają możliwości zmiany rozmiaru czcionki. Obsługa strony z użyciem urządzeń mobilnych może być utrudniona.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Koordynatora ds. dostępności, bryg. Daniel Lebioda, e-mail: poczta@straz.jastrzebie.pl lub telefonicznie 478510710.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej,
Adres: ul. Jagiełły 4, 44-330 Jastrzębie-Zdrój
e-mail: poczta@straz.jastrzebie.pl.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich www.rpo.gov.pl

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

 

Otoczenie i wejście do budynku:
Budynek Komendy Miejskiej PSP w Jastrzębiu-Zdroju zlokalizowany w Jastrzębiu-Zdroju przy ulicy Władysława Jagiełły 4 posiada dodatkowe wejście umożliwiające dostęp osobom niepełnosprawnym z poziomu terenu, bez barier architektonicznych. Znajduje się ono przy bramie wjazdowej, za stanowiskami garażowymi. Bezpośrednio przy wskazanym wejściu znajduje się pokój dla interesantów, umożliwiający obsługę osób z niepełnosprawnościami. Ponadto przy bramie wjazdowej jest możliwość zaparkowania pojazdu.
 

Toalety

Brak udogodnień, brak toalety z przewijakiem.

 

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo

Brak udogodnień.

 

Udogodnienia dla osób niesłyszących i niedowidzących

Brak udogodnień.

 

Wchodzenie z psem przewodnikiem

Jest dozwolone.

 

Udogodnienia dla osób starszych

brak udogodnień.

 

Udogodnienia dla rodzin z małymi dziećmi

brak udogodnień.

 

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak dostępu do tłumacza języka migowego przez kontakt osobisty.
Można skorzystać z tłumacza on-line przeznaczonego dla osób niesłyszących dostępnego na stronie internetowej Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej. 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.06.2025 10:15 asp. Tomasz Piechaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. asp. Tomasz Piechaczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 2.0 13.09.2025 15:07 asp. Tomasz Piechaczek
Deklaracja dostępności 1.0 23.06.2025 10:15 asp. Tomasz Piechaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}