W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze lub upoważniony Zastępca Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 14:00 - 16:00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem komendanta miejskiego PSP. Telefon kontaktowy 75 764 74 50.

 

W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze koordynacją rozpatrywania skarg i wniosków zajmuje się Sekcja organizacyjno - kadrowa od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30. Telefon kontaktowy 75 764 74 50 wew. 70.

 

Skargi/wnioski można składać:

  • listownie na adres: Komenda Miejskiego PSP w Jeleniej Górze ul. Sudecka 2 58-500 Jelenia Góra,
     
  • osobiście w sekretariacie KM PSP w Jeleniej Górze
    ul. Sudecka 2, 58-500 Jelenia Góra w godz. 7:30-15:30,
     
  • za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/,
     
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres kmjeleniagora@kwpsp.wroc.pl,
     
  • faxem na nr 75 764 74 50,
     
  • ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z Sekcją organizacyjno - kadrową. Telefon kontaktowy  75 764 74 50 wew. 70.

 

Skarg/wniosków nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:

  • imię i nazwisko wnoszącego,
  • dokładny adres do korespondencji.


Zgodnie z § 8 pkt. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

 

{"register":{"columns":[]}}