W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Komórki organizacyjne

Wydział Operacyjny (MR)

07.05.2024

Wydział Operacyjny to oprócz realizacji zadań z zakresu planowania operacyjnego również działania związane z informatyką i łącznością, zadania oficera prasowego oraz prowadzona jest obsługa stanowiska kierowania Komendanta Miejskiego.

 

Naczelnik Wydziału

mł. bryg. Andrzej Jarka
tel. 29 7694420

 

Zastępca Naczelnika

mł. bryg. Adam Tabaka
tel. 29 7694429

 

Starszy specjalista

-----
tel. -----

 

Obsada Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego PSP

kpt. Kamil Chorąży - Dyżurny Operacyjny

st. asp. Piotr Suchta - Starszy Dyżurny Stanowiska Kierowania

mł. asp. Krzysztof Krzynowek - Starszy Dyżurny Stanowiska Kierowania

st. ogn. Michał Chorąży - Dyżurny Stanowiska Kierowania

st. ogn. Arkadiusz Załęski - Dyżurny Stanowiska Kierowania

 

Do podstawowych zadań tej komórki należy:

  1. analizowanie stanu operacyjnego zabezpieczenia obszaru powiatów oraz opracowanie planów ratowniczych powiatów i ich bieżąca aktualizacja,
  2. sporządzanie analiz działań ratowniczych prowadzonych przez jednostkę ratowniczo -gaśniczą,
  3. usprawnianie działań ratowniczych na podstawie wniosków z przeprowadzonych analiz,
  4. przygotowanie dokumentacji w sprawach tworzenia lub likwidacji jednostek ochrony przeciwpożarowej w ramach krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego,
  5. przygotowywanie dokumentacji w sprawach włączenia jednostek ochrony przeciwpożarowej do krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego,
  6. prowadzenie ewidencji jednostek wchodzących w skład krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego,
  7. przygotowywanie projektów umów zawieranych z jednostkami ochrony przeciwpożarowej, innymi służbami, inspekcjami, strażami, instytucjami oraz podmiotami, które dobrowolnie zgodziły się współdziałać w akcjach ratowniczych,
  8. przygotowywanie analiz dotyczących tworzenia, likwidacji i organizacji jednostek ratowniczo - gaśniczych Państwowej Straży Pożarnej,
  9. analizowanie stanu wyposażenia jednostki ratowniczo - gaśniczej i innych jednostek krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego w sprzęt ratowniczy i środki gaśnicze, sorbenty i neutralizatory oraz przedstawianie wniosków w tym zakresie,
  10. nadzorowanie gotowości operacyjnej jednostek włączonych do krajowego systemu ratowniczo – gaśniczego i innych jednostek,
  11. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego, na jego bazie CPR i PCZK.
  12. ustalanie potrzeb wyposażenia Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego w sprzęt i urządzenia umożliwiające sprawne dysponowanie oraz kierowanie siłami i środkami krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na obszarze powiatów oraz umożliwiające współpracę z wojewódzkim stanowiskiem koordynacji ratownictwa,
  13. dysponowanie sił i środków krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na obszarze powiatów,
  14. obsługa urządzeń monitoringu pożarowego i alarmowania,
  15. analizowanie i wdrażanie komputerowych systemów wspomagania, dysponowania i kierowania działaniami ratowniczymi,
  16. planowanie systemów łączności dyspozycyjnej, dowodzenia i współdziałania, a także systemów alarmowania na obszarze powiatów,
  17. wdrażanie systemów łączności dla potrzeb Komendy Miejskiej i Jednostek krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego oraz analizowanie stanu wyposażenia JRG w sprzęt łączności i przedstawianie stosownych wniosków w tym zakresie,
  18. analizowanie gotowości operacyjno -technicznej na podstawie raportów dobowych oraz kontroli prowadzonych w Jednostce  Ratowniczo - Gaśniczej i Jednostkach KSRG, a także przedstawianie wniosków w tym zakresie,
  19. przygotowanie pododdziałów do działań w ramach odwodów operacyjnych, współdziałanie w zakresie operacyjnego zabezpieczenia powiatów sąsiednich,
  20. organizowanie współpracy z innymi podmiotami w powiatach w zakresie prowadzenia działań ratowniczych,
  21. prowadzenie szkolenia członków ochotniczych straży pożarnych w zakresie ratownictwa,
  22. organizowanie zajęć wychowania fizycznego i sportu oraz zawodów sportowo - pożarniczych,
  23. prowadzenie okresowej oceny sprawności fizycznej strażaków,
  24. prowadzenie ewidencji zaistniałych zdarzeń oraz wydawanie niezbędnych zaświadczeń,
  25. prowadzenie spraw z zakresu szkolenia i doskonalenia strażaków i pracowników cywilnych,
  26. prowadzenie kontroli wewnętrznej,
  27. prowadzenie zadań obronnych i ochrony tajemnicy państwowej i służbowej określonych w odrębnych przepisach.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.11.2020 20:40 mł. bryg. Robert Chodkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Adrian Stupski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wydział Operacyjny (MR) 17.0 07.05.2024 10:39 st. kpt. Adrian Stupski
Wydział Operacyjny (MR) 16.0 09.04.2024 10:05 st. kpt. Adrian Stupski
Wydział Operacyjny (MR) 15.0 09.04.2024 10:00 st. kpt. Adrian Stupski
Wydział Operacyjny (MR) 14.0 15.03.2024 08:37 st. kpt. Adrian Stupski
Wydział Operacyjny (MR) 13.0 20.02.2024 10:03 bryg. Robert Chodkowski
Wydział Operacyjny (MR) 12.0 19.02.2024 14:35 bryg. Robert Chodkowski
Wydział Operacyjny (MR) 11.0 19.02.2024 14:32 bryg. Robert Chodkowski
Wydział Operacyjny (MR) 10.0 22.06.2023 13:32 bryg. Robert Chodkowski
Wydział Operacyjny (MR) 9.0 22.02.2023 10:09 bryg. Robert Chodkowski
Wydział Operacyjny (MR) 8.0 02.06.2022 09:40 bryg. Robert Chodkowski
Wydział Operacyjny (MR) 7.0 16.03.2022 12:23 bryg. Robert Chodkowski
Wydział Operacyjny (MR) 6.0 25.01.2022 12:57 mł. bryg. Robert Chodkowski
Wydział Operacyjny (MR) 5.0 21.07.2021 09:38 mł. bryg. Robert Chodkowski
Wydział Operacyjny (MR) 4.0 13.05.2021 10:43 mł. bryg. Robert Chodkowski
Wydział Operacyjny (MR) 3.0 04.03.2021 21:46 mł. bryg. Robert Chodkowski
Wydział Operacyjny (MR) 2.0 26.11.2020 20:42 mł. bryg. Robert Chodkowski
Wydział Operacyjny (MR) 1.0 26.11.2020 20:40 mł. bryg. Robert Chodkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Sekcja Kontrolno-Rozpoznawcza (MZ)

19.02.2024

Sekcja Kontrolno - Rozpoznawcza zajmuje się zadaniami z zakresu kontroli oraz prewencji i dodatkowo  sprawami BHP

Kierownik sekcji

st. kpt. Marek Andrzejczyk
tel. 29 7694430

Starszy specjalista

st. kpt. Daniel Tabaka
tel. 29 7694432

 

Podstawowe zadania tej komórki to:

  1. nadzorowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych,
  2. analizowanie zagrożeń pożarowych i innych miejscowych zagrożeń,
  3. inicjowanie działań zmierzających do poprawy stanu bezpieczeństwa pożarowego,
  4. rozpoznawanie i ewidencjonowanie zagrożeń technicznych, chemicznych i ekologicznych,
  5. rozpoznawanie i ewidencjonowanie zagrożeń z tytułu przechowywania i stosowania materiałów niebezpiecznych w zakładach i obiektach o dużym i zwiększonym ryzyku powstania poważnej awarii przemysłowej,
  6. kontrolowanie transportu drogowego towarów niebezpiecznych w miejscach załadunku tych towarów,
  7. rozpoznawanie zagrożeń w obiektach stosujących materiały wybuchowe do użytku cywilnego, broni, amunicji oraz wyrobów o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym,
  8. przygotowanie projektu stanowiska Komendanta Miejskiego w sprawie przekazywania do użytku obiektów budowlanych,
  9. opracowywanie dla potrzeb administracji publicznej opinii dotyczących bezpieczeństwa pożarowego obiektów i terenów,
  10. wstępne ustalanie przyczyn oraz okoliczności powstawania i rozprzestrzeniania się pożaru oraz miejscowego zagrożenia,
  11. inicjowanie działań w kierunku eliminowania lub ograniczenia przyczyn powstawania i rozprzestrzeniania się pożarów lub innych miejscowych zagrożeń,
  12. współpraca z organami wymiaru sprawiedliwości w zakresie dyscyplinowania i egzekwowania norm prawnych w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
  13. rozpoznawanie możliwości i warunków prowadzenia działań ratowniczych przez jednostki ochrony przeciwpożarowej,
  14. uzgadnianie sposobów postępowania na wypadek zagrożenia pożarowego i innych miejscowych zagrożeń oraz wewnętrznych planów operacyjno – ratowniczych i programów zapobiegania awariom,
  15. uzgadnianie sposobów połączenia urządzeń sygnalizacyjno - alarmowych z Komendą Miejską,
  16. nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów monitorowania pożarowego i urządzeń sygnalizacyjno-alarmowych w powiatach oraz przedstawianie stosownych wniosków w tym zakresie
  17. załatwianie spraw z zakresu postępowania administracyjnego, dotyczących przepisów przeciwpożarowych,
  18. prowadzenie kontroli wewnętrznej,
  19. organizowanie i prowadzenie działalności informacyjnej w zakresie upowszechniania i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych.

realizacja zakresu działania służby BHP określonego odrębnymi przepisami.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.11.2020 20:43 mł. bryg. Robert Chodkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Adrian Stupski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Kontrolno-Rozpoznawcza (MZ) 5.0 19.02.2024 14:33 bryg. Robert Chodkowski
Sekcja Kontrolno-Rozpoznawcza (MZ) 4.0 04.05.2023 08:23 bryg. Robert Chodkowski
Sekcja Kontrolno-Rozpoznawcza (MZ) 3.0 13.05.2022 14:46 bryg. Robert Chodkowski
Sekcja Kontrolno-Rozpoznawcza (MZ) 2.0 21.07.2021 09:38 mł. bryg. Robert Chodkowski
Sekcja Kontrolno-Rozpoznawcza (MZ) 1.0 26.11.2020 20:43 mł. bryg. Robert Chodkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna (MT)

07.05.2024

Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna, to oprócz realizacji zadań z zakresu spraw technicznych oraz socjalno - bytowych również działania związane z prowadzeniem archiwum zakładowego.

 

Kierownik sekcji
st. kpt. Tomasz Chojnowski
tel. 29 7694427


Starszy specjalista
st. kpt. Bartosz Drozd
tel. 29 7694425

 

Inspektor
Adam Bierek
tel. 29 7694426

 

Do zadań tej komórki należa m.in.:

  1. planowanie i realizacja inwestycji oraz remontów obiektów,
  2. zapewnienie utrzymania we właściwym stanie technicznym użytkowanych obiektów i pomieszczeń,
  3. planowanie potrzeb materiałowo - technicznych,
  4. planowanie wykorzystania budżetowymi środkami finansowymi na wydatki rzeczowe,
  5. przygotowanie dokumentów i zestawień dotyczących spraw związanych z należnością równoważników pieniężnych i innych świadczeń socjalnych,
  6. prowadzenie inwentaryzacji majątku będącego własnością samorządu,
  7. prowadzenie inwentaryzacji majątku będącego własnością Skarbu Państwa i przedkładanie protokołów do głównej komisji inwentaryzacyjnej przy KW PSP,
  8. dokonywanie zakupów sprzętu, paliwa, materiałów i urządzeń niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Komendy Miejskiej,
  9. zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki KSRG na terenie powiatów oraz przygotowanie pododdziałów do działań w ramach odwodów operacyjnych,
  10. prowadzenie ewidencji spraw z zakresu środków trwałych i pozostałych środków trwałych w użytkowaniu, gospodarki magazynowej,
  11. prowadzenie kontroli wewnętrznej,
  12. uczestniczenie w pracach zespołu do spraw zakupu sprzętu zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych,
  13. prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi i smarami,
  14. prowadzenie rozliczeń i dokumentacji dotyczącej transportu samochodowego,
  15. utrzymywanie w gotowości operacyjno - technicznej pojazdów i sprzętu silnikowego,
  16. wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu łączności,
  17. wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych,
  18. prowadzenie spraw dotyczących rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów,
  19. wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu silnikowego przez miejski punkt napraw i konserwacji sprzętu,
  20. wykonywanie okresowych badań sprzętu pożarniczego i specjalistycznego.

 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.11.2020 20:45 mł. bryg. Robert Chodkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Adrian Stupski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna (MT) 4.0 07.05.2024 10:38 st. kpt. Adrian Stupski
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna (MT) 3.0 21.07.2021 09:39 mł. bryg. Robert Chodkowski
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna (MT) 2.0 19.01.2021 13:36 mł. bryg. Robert Chodkowski
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna (MT) 1.0 26.11.2020 20:45 mł. bryg. Robert Chodkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Sekcja Organizacyjno-Kadrowa (MO)

15.03.3024

W Sekcji Organizacyjno-Kadrowej realizowane są zadania kadrowe i organizacyjne oraz prowadzona jest obsługa sekretariatu Komendanta Miejskiego.

 

Kierownik sekcji

kpt. Marcin Nalewajk
tel.  29 7694404


Starszy technik sztabowy

ogn. Damian Kulas
tel. 29 7694424

Inspektor

-----
tel. 29 7694400

 

Do zadań tej komórki należy m.in:

1)   przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w Komendzie Miejskiej PSP,

2)   opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w Komendzie Miejskiej PSP,

3)   prowadzenie spraw z zakresu planowania pracy,

4)   prowadzenie i koordynowanie  kontroli wewnętrznych,

5)   organizowanie pracy kierownictwa Komendy Miejskiej (narady, odprawy, spotkania),

6)   prowadzenie zbioru wewnętrznych aktów prawnych Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej,

7)   prowadzenie spraw z zakresu archiwizacji oraz prowadzenia archiwum dla Komendy Miejskiej PSP,

8)   organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,

9)   przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz nadzór nad trybem załatwiania skarg,

10)   ewidencjonowanie pieczęci i stempli, prowadzenie rejestru oraz nadzoru nad prawidłowością ich użytkowania,

11)   zapewnienie obsługi sekretariatu Komendanta Miejskiego i kancelarii ogólnej,

12)   prowadzenie akt osobowych strażaków i pracowników cywilnych Komendy Miejskiej,

13)   sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej,

14)   prowadzenie obsługi kadrowo - dokumentacyjnej wszystkich zatrudnionych pracowników, emerytów i rencistów,

15)   realizowanie polityki kadrowo - płacowej Komendanta Miejskiego,

16)   prowadzenie spraw dotyczących dyscypliny służby i pracy w Komendzie Miejskiej,

17)   przygotowywanie wniosków dotyczących awansów i wyróżnień,

18)   prowadzenie spraw osobowych związanych z planowaniem obronnym,

19)   prowadzenie spraw związanych z profilaktyką i ochroną zdrowia oraz ubezpieczeniami zdrowotnymi, społecznymi i innymi,

20)   analizowanie stanu i poziomu kwalifikacyjnego strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego,

21)   obsługa prawna Komendanta Miejskiego,

22)   koordynacja tworzenia wewnętrznych przepisów prawnych,

23)   prowadzenie zbioru aktów prawnych zewnętrznych,

24)   przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Miejskiej.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.11.2020 20:45 mł. bryg. Robert Chodkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Adrian Stupski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa (MO) 5.0 09.04.2024 10:01 st. kpt. Adrian Stupski
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa (MO) 4.0 15.03.2024 08:38 st. kpt. Adrian Stupski
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa (MO) 3.0 19.02.2024 14:25 bryg. Robert Chodkowski
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa (MO) 2.0 16.07.2021 10:47 mł. bryg. Robert Chodkowski
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa (MO) 1.0 26.11.2020 20:45 mł. bryg. Robert Chodkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Stanowisko ds. finansów (MF)

14.11.2020

Stanowisko ds.Finansów zajmuje się właściwym, płynnym i zgodnym z obowiązującymi przepisami, realizowaniem budżetu jednostki.

 

Główny Księgowy
bryg. Hanna Podporska
tel.  29 7694405

Inspektor
Anna Gwiazdowska
tel. 29 7694406

Podstawowe zadania tej komórki to:

1) planowanie budżetu,

2) realizacja i rozliczanie budżetu,

3) realizacja środków pozabudżetowych,

4) prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej,

5) planowanie,  pozyskiwanie i ewidencjonowanie środków finansowych,

6) prowadzenie:

a) rachuby płac,

b) wewnętrznej kontroli finansowej,

c) kasy.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.11.2020 20:46 mł. bryg. Robert Chodkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Robert Chodkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Stanowisko ds. finansów (MF) 5.0 04.05.2023 08:16 bryg. Robert Chodkowski
Stanowisko ds. finansów (MF) 4.0 30.11.2020 10:21 mł. bryg. Robert Chodkowski
Sekcja finansów (MF) 3.0 30.11.2020 10:19 mł. bryg. Robert Chodkowski
Sekcja finansów (MF) 2.0 30.11.2020 10:18 mł. bryg. Robert Chodkowski
Sekcja finansów (MF) 1.0 26.11.2020 20:46 mł. bryg. Robert Chodkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Jednostka Ratowniczo Gaśnicza (MJRG)

15.03.2024

Dowódca Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej

-----

tel. 29 7694416

 

Zastępca Dowódcy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej

st. kpt. Adrian Stupski

tel. 29 7694415

 

1) prowadzenie akcji ratowniczych w czasie pożarów, klęsk żywiołowych lub likwidacji miejscowych zagrożeń oraz wykonywanie specjalistycznych czynności ratowniczych w czasie klęsk żywiołowych oraz podczas likwidacji miejscowych zagrożeń przez inne podmioty ratownicze,

2) utrzymywanie gotowości do prowadzenia działań ratowniczych,

3) współdziałanie z innymi podmiotami ratowniczymi i służbami funkcjonującymi na obszarze powiatu w zakresie prowadzenia działań ratowniczych,

4) prowadzenie rozpoznania w zakresie niezbędnym do podjęcia działań ratowniczych na obszarze powiatów,

5) organizowanie ćwiczeń i doskonalenia zawodowego,

6) w ramach krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego mającego na celu ochronę życia, zdrowia, mienia lub środowiska prowadzenie działań polegających na:

     - walce z pożarami lub klęskami żywiołowymi,

     - ratownictwie - technicznym,

     - ratownictwie chemicznym,

     - ratownictwie ekologicznym,

     - ratownictwie wysokościowym,

     - ratownictwie wodnym,

     - ratownictwie medycznym.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.11.2020 20:46 mł. bryg. Robert Chodkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Adrian Stupski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Jednostka Ratowniczo Gaśnicza (MJRG) 13.0 09.04.2024 10:01 st. kpt. Adrian Stupski
Jednostka Ratowniczo Gaśnicza (MJRG) 12.0 15.03.2024 08:39 st. kpt. Adrian Stupski
Jednostka Ratowniczo Gaśnicza (MJRG) 11.0 05.03.2024 10:05 st. kpt. Adrian Stupski
Jednostka Ratowniczo Gaśnicza (MJRG) 10.0 20.02.2024 10:30 bryg. Robert Chodkowski
Jednostka Ratowniczo Gaśnicza (MJRG) 9.0 19.02.2024 14:26 bryg. Robert Chodkowski
Jednostka Ratowniczo Gaśnicza (MJRG) 8.0 19.02.2024 14:22 bryg. Robert Chodkowski
Jednostka Ratowniczo Gaśnicza (MJRG) 7.0 19.02.2024 14:21 bryg. Robert Chodkowski
Jednostka Ratowniczo Gaśnicza (PJRG) 6.0 19.02.2024 14:18 bryg. Robert Chodkowski
Jednostka Ratowniczo Gaśnicza (PJRG) 5.0 30.01.2024 12:57 bryg. Robert Chodkowski
Jednostka Ratowniczo Gaśnicza (PJRG) 4.0 04.05.2023 08:22 bryg. Robert Chodkowski
Jednostka Ratowniczo Gaśnicza (PJRG) 3.0 24.01.2023 12:37 bryg. Robert Chodkowski
Jednostka Ratowniczo Gaśnicza (PJRG) 2.0 24.01.2023 12:37 bryg. Robert Chodkowski
Jednostka Ratowniczo Gaśnicza (PJRG) 1.0 26.11.2020 20:46 mł. bryg. Robert Chodkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}